Ståle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei, prover a spille Mount&Blade pa laptoppen min. Nar jeg starter, virker det helt fint og jeg far ~40fps noe som er helt greitt. Men nar jeg gar litt rundt, sa plutselig skjer dette. Skjermkortet er et nVidia Quadro4 500 GoGL Endret 20. september 2007 av Ståle Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 virker som om skjermkortet ditt ganske enkelt ikke er kraftig nok, har du prøvd å skru ned grafikkinnstillingene/oppløsningen i spillet? Jeg har også opplevd det der når jeg har prøvd å klokke kortet og klokket litt for mye... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Alt er pa det laveste. Men det virker helt fint avogtil. Plutselig bare klikker et objekt som gjor at polygonene kommer over hele skjermen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kan skyldes kjøleproblemer. Lenge siden du åpnet maskinen og renset den for støv? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Har aldri apnet den, fikk det ikke til. Selv ikke med en trad her pa forumet. Men blaste trykkluft inni den, men sa ikke ut som det kom noe stov. Tror den er ren liksom. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Typisk textur bug som ofte kan fikses med nye drivere eller nyeste patch til spillet. Prøv med nye drivere. Quadro kortene har (hvis jeg husker riktig) bedre opengl støtte enn d3d. Et quadro kort er heller ikke noe utpreget spillkort. Mitt beste tips er nye drivere + å patche spillet til nyeste versjon. Endret 20. september 2007 av JKJK Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Mount&Blade er fremdeles i beta Men de nyeste driverene til nVidia, stotter ikke kortet mitt. Hvordan finner jeg ut de siste driverene som stotter kortet mitt? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 jeg tror skjermkortet er brent...jeg har brent tre ulike skjermkort på tre ulike maskiner, og på alle begynte det slik som på bildet ditt...det kommer bare til å bli værre og værre...sorry Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 "For varmt" var det første som slo meg.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg trodde bare objektene ble feiltolket jeg. =/ Spiller BF1942 helt fint. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg trodde bare objektene ble feiltolket jeg. =/ Spiller BF1942 helt fint. 9536863[/snapback] Kan hende det er en bug i spillet, men ser ganske omfattende ut.. Eller selvfølgelig en dårlig skjermkort driver du har. Prøv en driver fra www.laptopvideo2go.com. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 skjer dette i andre spill? screenshots? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg trodde bare objektene ble feiltolket jeg. =/ Spiller BF1942 helt fint. 9536863[/snapback] Har ikke spilt noen andre spill pa den egentlig. Iogmed at det ikke er et sa bra skjermkort. Men 50% av tiden tolker den M&B riktig. Bare avogtil sklir polygonene ut, og lager rare figurer. Skal ta a teste med driverene pa den siden. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg trodde bare objektene ble feiltolket jeg. =/ Spiller BF1942 helt fint. 9536863[/snapback] Har ikke spilt noen andre spill pa den egentlig. Iogmed at det ikke er et sa bra skjermkort. Men 50% av tiden tolker den M&B riktig. Bare avogtil sklir polygonene ut, og lager rare figurer. Skal ta a teste med driverene pa den siden. 9537813[/snapback] Prøv det du, så gir du tilbakemelding om det fungerer eller ikke. Om det bare er en beta versjon så er det kanskje ikke så rart at den bugger litt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Men som sagt virker den fint avogtil, og virker helt fint pa den stasjonaere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå