Gå til innhold

Playstation Store blir tilgjengelig fra PC

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes dette bare hørtes tungvint ut jeg.. Jeg har ikke noe problem med hastighet på WLAN.. Legg litt penger i en god ruter så tror jeg det hjelper.

9533626[/snapback]

Tror ikke det er så nøye med en god ruter, jeg ha 6 mbit internett og jeg bruker den ruteren som følger med når du bestiller telenor trådløs start pakke, og det funker nå fint for meg

Lenke til kommentar
Synes dette bare hørtes tungvint ut jeg.. Jeg har ikke noe problem med hastighet på WLAN.. Legg litt penger i en god ruter så tror jeg det hjelper.

9533626[/snapback]

Tror ikke det er så nøye med en god ruter, jeg ha 6 mbit internett og jeg bruker den ruteren som følger med når du bestiller telenor trådløs start pakke, og det funker nå fint for meg

9533781[/snapback]

hehe...eg kan skrive under på att det ER nøye med en god ruter..eg har fått trådløs startpakke frå først telenor også tele2...begge ruterne var eit reint helvete..! først fikk eg noko zyxel piss frå telenor, så bytta me te tele2 sidan telenor regelrett rana oss, av tele2 fekk me ein Vood..større møl ska ein leite lenge etter...fekk ikkje ps3 under NAT type 3 med dei ruterene...

så eg kobla til att min gamle Linksys som kosta i overkant av ein tusenlapp og alt går som ein drøym..:)

Price DOES matter..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

9533626[/snapback]

9533781[/snapback]

hehe...eg kan skrive under på att det ER nøye med en god ruter..eg har fått trådløs startpakke frå først telenor også tele2...begge ruterne var eit reint helvete..! først fikk eg noko zyxel piss frå telenor, så bytta me te tele2 sidan telenor regelrett rana oss, av tele2 fekk me ein Vood..større møl ska ein leite lenge etter...fekk ikkje ps3 under NAT type 3 med dei ruterene...

så eg kobla til att min gamle Linksys som kosta i overkant av ein tusenlapp og alt går som ein drøym..:)

Price DOES matter..;)

9533965[/snapback]

Rart min telenor ruter fungerer helt fint, nå er nå ikke jeg så veldig kresen eller da men fungerer bra til nedlastning og spilling.

Lenke til kommentar

Ruterene har en del og gjøre, men selv sagt så teller linja en vesentli større del. jeg har 10mbit in og ut, med en D-Link DI-524 ruter, den er egentli en ganske så bra ruter

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dlinkdi524rn9.jpg

Denne er verken dyr heller avangsert. har aldri hadd noe "trouble" med denne.

Den har både wireless, og cable mulighet.

Endret av Elohim
Lenke til kommentar

Det er først og fremst PSP-eierer som ikke har PS3 ennå, jeg tror tjenesten er myntet på, slik at dem kan kjøpe evt. PS1-spill, og laste ned PSP-demoer.

I japan er jo PS1-spill avdelingen enorm, får håpe dem legger til litt mere her også.

Men om andre som har PC vil laste ned trailerer, o.l. til multiplattformspill, så er jo sannsynligheten stor for at du får best mulig kvalitet dersom de laster fra PS Store iforhold til IGN og andre lignende plasser.

Og tror også dem har planer om å utvide butikken litt med film og musikk, og ønsker derfor ett større marked. :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne egentlig tenkt meg en PSN-klient på PC-en der man kunne se hvem av vennene som var online, sende og lese meldinger osv... Sitter oftere foran PC-en enn PS3'en, og det hadde vært lettere å avtale med andre når man skulle møtes online.

Kanskje videochat fra PC med vanlig webcam mot PS3'er med Eye... :)

Lenke til kommentar
Det er først og fremst PSP-eierer som ikke har PS3 ennå, jeg tror tjenesten er myntet på, slik at dem kan kjøpe evt. PS1-spill, og laste ned PSP-demoer.

I japan er jo PS1-spill avdelingen enorm, får håpe dem legger til litt mere her også.

Men om andre som har PC vil laste ned trailerer, o.l. til multiplattformspill, så er jo sannsynligheten stor for at du får best mulig kvalitet dersom de laster fra PS Store iforhold til IGN og andre lignende plasser.

Og tror også dem har planer om å utvide butikken litt med film og musikk, og ønsker derfor ett større marked. :)

9539398[/snapback]

Ja men da skjønner jeg meningen med dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...