Gå til innhold

Hvilket LianLi kabinett?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe en av følgende:

Lian Li Servertower, Aluminium, m/USB

Men så er jeg da i tvil om hvilket jeg skal ha..

Åssen er finishen på PC70USB egentlig? Noen som har det, som kan forklare det?

Hvilket kabinett anbefaler dere? Jeg sitter her og klør meg i hodet, og klarer ikke å bestemme meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!!

Jeg har det PC75USB:

Meget fornøyd med det untatt at de vifter som følger med bråker litt mye...Da jeg vil ha en meget tyst Pc så var vannkjøling nødvendig. Jeg byttet ut de viftene i fronten til 2st Papst 12db og 2st Enermax bak i kabinettet.. I tillegg til det har jeg 2st Enermax 80mm til i bak høyest opp over strømførsyningen og 2st 120mm enermax i taket på kabinettet. Alla viftene er kobblet til en sunbeam viftestyring så det er skikkelig stille :yes::yes:

Strømførsyningen "LePont" bråkte som F***n :x :x så jeg byttet den ene viften til en Papst 12db og slo av de 2 andre viftene i den....meget stille ble det :D:D

Temp på cpu ligger på 34grader C ved load og en temp på ca 36-38grader C i PSU'n.

Lenke til kommentar

yummy: Ja, veldig mange ganger også :wink:

Har lyst på det kabbiset, men jeg vil ikke ha den plexi-døra. Skal lage det selv! Men så lurer jeg på åssen finishen er da. Er det som pussa metall?

Btw: yummy; skal dere ha med .psp filene i designet jeg har laget som er forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...