lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Andre som opplever at grafikk, tips osv er helt fucka i Vista? Alle de forhåndsinstallerte spilla sine Tips er umlige å lese, og det er strekt ut og dårlig grafikk. I Hjerter er navna helt rare - De står i svart, men også i hvitt halvveis inni det svarte. Og når jeg trykker på Alternativer blir spillbakgrunnen stripete og strukket. Noen andre som opplever dette? Veldig merkelig og en sånn liten ting som irriterer. Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ingen vits å klage på andre når det er hos deg problemet ligger. Jeg har ikke dette problemet.. Hos meg er det grafiske utmerket. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Andre som opplever at grafikk, tips osv er helt fucka i Vista? Alle de forhåndsinstallerte spilla sine Tips er umlige å lese, og det er strekt ut og dårlig grafikk. I Hjerter er navna helt rare - De står i svart, men også i hvitt halvveis inni det svarte. Og når jeg trykker på Alternativer blir spillbakgrunnen stripete og strukket. Noen andre som opplever dette? Veldig merkelig og en sånn liten ting som irriterer. Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. 9532514[/snapback] Høres mer ut som problemer med skjermkortet ditt...evt feil oppløsning på skjermen dersom du har LCD-skjerm. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Andre som opplever at grafikk, tips osv er helt fucka i Vista? Alle de forhåndsinstallerte spilla sine Tips er umlige å lese, og det er strekt ut og dårlig grafikk. I Hjerter er navna helt rare - De står i svart, men også i hvitt halvveis inni det svarte. Og når jeg trykker på Alternativer blir spillbakgrunnen stripete og strukket. Noen andre som opplever dette? Veldig merkelig og en sånn liten ting som irriterer. Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. 9532514[/snapback] Høres mer ut som problemer med skjermkortet ditt...evt feil oppløsning på skjermen dersom du har LCD-skjerm. 9532733[/snapback] Alt annet fungerer helt utmerket. Kan det være at de spillene ikke takler akkurat den oppløsningen og skjermen jeg bruker? Har forøvrig en 22" widescreen.' Det er her KUN snakk om de medfølgene standard-spilla i windows. Ikke noe annet. Endret 20. september 2007 av lupah Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Andre som opplever at grafikk, tips osv er helt fucka i Vista? Alle de forhåndsinstallerte spilla sine Tips er umlige å lese, og det er strekt ut og dårlig grafikk. I Hjerter er navna helt rare - De står i svart, men også i hvitt halvveis inni det svarte. Og når jeg trykker på Alternativer blir spillbakgrunnen stripete og strukket. Noen andre som opplever dette? Veldig merkelig og en sånn liten ting som irriterer. Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. 9532514[/snapback] Høres mer ut som problemer med skjermkortet ditt...evt feil oppløsning på skjermen dersom du har LCD-skjerm. 9532733[/snapback] Alt annet fungerer helt utmerket. Kan det være at de spillene ikke takler akkurat den oppløsningen og skjermen jeg bruker? Har forøvrig en 22" widescreen.' Det er her KUN snakk om de medfølgene standard-spilla i windows. Ikke noe annet. 9534363[/snapback] Jeg har sett dette problemet til mange som bruker Vista. Kan dessverre ikke fortelle deg hvorfor det er slik. De jeg har sett dette hos spiller gjerne andre spill som WoW og slikt uten problemer med grafikken. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jepp, det er garantert ikke noe feil med skjermkort, drivere, skjerm osv. Ser bare ut som spilla rett og slett ikke takler oppløsninga. Helt latterlig. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bullshit. Jeg kjørte en 22" Widescreen på 1680x1050 og der funka spilla helt fint. Kjører nå en 32" LCD-TV på 1366x768 og her funker de også helt fint. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Bullshit. Jeg kjørte en 22" Widescreen på 1680x1050 og der funka spilla helt fint. Kjører nå en 32" LCD-TV på 1366x768 og her funker de også helt fint. 9536117[/snapback] Okei, saklig ... Ikke post her om du ikke har noe konstruktivt å komme med. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vel, hva skal man komme med? Jeg aner ikke hva som er feil, jeg ville bare informere dere om at det funker helt fint på min PC. Hadde jeg utelatt "Bullshit." i begynnelsen av posten hadde det kanskje ikke hørtes så sint ut. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. 9532514[/snapback] Okei, saklig ... Ikke post her om du ikke har noe konstruktivt å komme med. 9536361[/snapback] jaja, den kom fra rett kjeft veit jeg Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Vista ass ... halvvferdig skrap-OS. 9532514[/snapback] Okei, saklig ... Ikke post her om du ikke har noe konstruktivt å komme med. 9536361[/snapback] jaja, den kom fra rett kjeft veit jeg 9538994[/snapback] Siste gang jeg gidder å svare på off topic: Ja, jeg er irritert fordi Vista ikke fungerer ordentlig, og søker hjelp for å løse problemet. Når da folk svarer med usaklige ting som ikke er til noen hjelp er det bare tullete. Comprende? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Merkelig utvikling her, lupah. Det var jo ikke noen saklig start på innlegget. De fleste som gir support her "elsker" Vista - regner jeg med Jepp, det er garantert ikke noe feil med skjermkort, drivere, skjerm osv. Ser bare ut som spilla rett og slett ikke takler oppløsninga. Helt latterlig. Kanskje Moderator kan flytte dette innlegget til et "spillproblem-forum"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå