Camel0n Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor tyde drømmer? Det er så mye du får svar på hvis du lurer, for eksempel fargene i drømmene, hva det betyr hvis den du drømmer om har de og de klærne på. Det er selvfølgelig ikke alt som kan tydes, men det meste har en betydning. Men hvis man ikke har noen interesse av å finne ut hva drømmene betyr så er det jo bare å gi f*** Uansett...det var snakk om ting man drømmer om. Tror du ikke på at det finnes noe mer enn det du kan se rett foran nesa på deg, da har du gått glipp av noe... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er enig i at drømmer kan tolkes i forhold til personen som drømmer sin underbevissthet, men stiller meg tvilende til tolkninger som forutsier fremtiden. Drømmer en person at han kjører en racerbil hele natten så er det godt mulig at man kan tolke det korrekt dit hen at personen er stresset. Men blir personen invitert med på go-kart dagen etter er det en tilfeldighet. Uansett så var det egentlig ikke min mening å trampe rundt inni tråden til folk som tror på dette, som trådstarter sier var den egentlig bare ment for folk som er sanndrømte. Men det er så vanskelig å holde seg unna Lenke til kommentar
Camel0n Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er ikke bare snakk om at man drømmer om noe som skal skje, har man en vanskelig periode i livet kan det komme mange rare drømmer. Som da foreldrene mine gikk fra hverandre, da kom drømmen om bjørnen, det drøme jeg i sikkert 1 år etter vi flyttet, men det ble gradvis mindre og mindre. Jeg personlig bruker å tyde drømmer som jeg vet ikke stemmer inn i det daglige livet, hvis man/jeg drømmer at jeg prater med venner, kjører bil, gjøre daglige ting, så er det som regel ikke nødvendig at det jeg drømmer skjer, for hjernen tar inn mange inntrykk og situasjoner ila en dag, og det er normalt å drømme "dagligdagse" ting. Til den som ser for seg nyhetsoverskrifter o.l, det har ikke jeg opplevd. Men derimot bruker jeg å få noen kraftige deja vu Og det tolker jeg også som deja vu, det er aldeles ikke sikkert jeg har sett det før eller drømt det. Det jeg fokuserer på er det jeg drømmer når jeg sover... Lenke til kommentar
Gjest Julie Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja, jeg er faktisk kun 14 år og er sanndrømt, jeg er faktisk uffatelig redd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå