SilentBob Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Litt merkelig situasjon da jeg slo på maskinen i dag. Jeg har et Gigabyte GA-965P-DS4 hovedkort som er ca. 8 mnd gammelt. Da jeg kjøpte det var det F2 versjonen av Bios som var innstalert så jeg oppgraderte til det som på den tiden var den nyeste, nemlig F6. Dette gjorde jeg da maskinen var ny, altså ca. 8 mnd siden. Nå i dag når jeg slo på maskinen oppdaget jeg at gjeldende Bios var F2 igjenn (dette er ganske enkelt å se da oppstart-bildet er byttet ut med det standard skriften hvor det står hvordan cpu, minnetest osv.) En rask sjekk i cpu-z bekreftet at jeg nå plutserlig har F2 Bios igjenn. Hvordan er dette mulig? Har ikke vært å fiklet i Bios på mange måneder, det eneste jeg gjorde siden siste restart var at jeg innstalerte Sony Ericsson PC-Suite. Ingenting som feiler maskinen annet enn det jeg har tatt opp i denne tråden, men litt merkelig at Bios "nedgraderer" seg selv....eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gigabyte har jo dette dual bios greiene (backupbios) . Hvis du ikke har oppdatert begge til F6 høres det ut som hk har gjenopprettet seg fra backupbiosen (F2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå