kNy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har et litt uviktig, men meget irriterende problem. Jeg ønsker å kjøre "gammeldags" utseende på skrivebordet mitt (i stedet for den blå XP-looken), og har derfor byttet tema under "egenskaper for skjerm" til "windows-standard". Jeg har også gjort noen endringer i bakgrunnsfarge og bakgrunnsbilde. Dette er lagret som et nytt tema i "egenskaper for skjerm". Problemet mitt er at ofte (men ikke alltid) når jeg starter Windows er innstillingene satt tilbake til XP-utseendet. Dette skjer bare med start-menyen og alle vinduene som får det vanlige blå (og forferdelig stygge ) XP-utseendet. Bakgrunnsbildet og bakgrunnsfargen er fortsett slik jeg stilte det inn. Dette skjer ca annen hver gang jeg slår på PC-en. Problemene begynte for noen måneder siden, så jeg husker ikke tilbake om jeg hadde innstallert noen nye programmer eller liknende da problemet begynte. Jeg har kun én bruker innstallert på maskinen Noen som vet hvor problemet kan ligge? - og hvorfor i all verden skjer dette bare av og til, og ikke hver gang jeg starter laptopen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå