SckNdrsn Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 :-? Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Pcen min funker helt fint, bortsett fra at hver gang jeg går innpå et spill får jeg enten blåskjerm der det står ett eller annet med "beginning dump of physical memory", eller jeg får opp att programmet har forårsaket feil og vil bli avsluttet. Problemet oppstod nylig, har aldri hatt samme problem før. Problemet begynte etter at jeg satte i en 512 mb ram brikke, men pcen virket de første dagene etter oppgraderingen så jeg tror ikke dette er grunnen. Jeg kjører windows 2000. Pcen min er en 1400mhz tbird med 1024 sdram og et asusv8200 geforce 3 grafikkort. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Prøv å sette litt høyere volt til minnet ditt evt. kjør det på litt mindre aggressive instillinger Lenke til kommentar
Møkk Lei Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du prøvd no så enkelt som å bytte om brikkene? Eller bare ta den nye ut og sette den på plass på nytt igjen? Hjalp for meg. (var støv i slot'en) :oops: Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ja har prøvd men kan prøve å blåse støv utav slottene Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 hei åssen skrur jeg opp volten til minnet mitt ??? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Stor sjans for at minne brikken du har fått er defekt. Hadde samme problemene som deg, det viste seg da at minnebrikken min var defekt. Tror det finnes programmer som du kan laste ned som sjekker minnebrikken. Lenke til kommentar
Møkk Lei Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 På mitt Abit hk kan jeg stille spenningen på minnet i "soft menu III" opsettet i biosen, vet ikke om dette er på andre hk også. Har du sjekket om windowsen har registrert at det er mer minne i maskinen? XP'en min "glemte" å forandre størrelsen på sidevekslingsfilen når jeg fikk i mer minne.. Den ble nesten tregere enn før. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Stor sjans for at minne brikken du har fått er defekt. Hadde samme problemene som deg, det viste seg da at minnebrikken min var defekt. Tror det finnes programmer som du kan laste ned som sjekker minnebrikken. tviler. jeg har hatt det problemet på 3-4 maskinen gjennom tidene nå. pcen funker 100% som den skal fordet. noen ganger forsvinner det ved formatering og kommer til bake og dritt. jeg har bare sluttet og bry meg om det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har samme problem, kjører min på 10.5X 160FSB, Ikke så agrsivt. Kan man endre spenninga på rambrikken? Har ASUS jeg også. Får av og till blåe streker over hele skjermen, windows bootinga.--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå