Eplekakespising Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei hei! Liten stund siden jeg har lagt ut bilde her nå... Var nettopp ute å tok dette bilde, hva synes dere? Surra litt rundt i photoshop for å gi det et litt annet preg.... To nye eksponeringer, må si jeg ble litt mer fornøyd med disse, hva synes dere? Endret 20. september 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei Vet ikke om det er skjermen min, men det ble litt mørkt for meg. Vet ikke hvordan det hadde blitt om du hadde eksponert det bedre, om personen under lykten hadde kommet litt tydeligere frem. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hei Vet ikke om det er skjermen min, men det ble litt mørkt for meg. Vet ikke hvordan det hadde blitt om du hadde eksponert det bedre, om personen under lykten hadde kommet litt tydeligere frem. 9532715[/snapback] Ser nå at det ble litt i mørkeste laget ja, må kalibrere skjermen min når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I den lyse versjonen så er bakken helt rar. Men den er bra i den mørke. Det var veldig vanskelig å se hva det egentlig var bilde av. Det ble en sånn "aha-opplevelse" når man så på den lyse versjonen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 I den lyse versjonen så er bakken helt rar. Men den er bra i den mørke. Det var veldig vanskelig å se hva det egentlig var bilde av. Det ble en sånn "aha-opplevelse" når man så på den lyse versjonen. 9533307[/snapback] Har kjørt en photoshopeffekt på den, derfor bakken er så rar, kan prøve å få fikset bildet når jeg kommer hjem, selv om bildet kanskje egentlig ikke er noe å fikse på fordi det egentlig ikke er noe bra Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Filteret du har lagt på faller ikke akkurat rett hjem til meg. Filtrene i photoshop har vanligvis generelt ett ganske amatørmessig preg :/ Hvorfor legge ut bilder du selv er enig i at er dårlige? Tror det hadde blitt bedre om personen sto mere fram, da kunne det nok funka Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Filteret du har lagt på faller ikke akkurat rett hjem til meg. Filtrene i photoshop har vanligvis generelt ett ganske amatørmessig preg :/ Hvorfor legge ut bilder du selv er enig i at er dårlige? Tror det hadde blitt bedre om personen sto mere fram, da kunne det nok funka 9534290[/snapback] Vet ikke helt, liker å få tilbakemelding på om jeg i det hele tatt har en god idé på gang, la ut to nye versjoner nå... Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er mulig du har tenkt at bildene skal være veldig mørke, men dette blir for mørkt for meg dessverre. Det eneste bildet som kan ha potensiale (i mine øyne), er det stående bildet du la inn til sist. Jeg skulle ønsket det også en "smule" lysere, og ville gjerne sett lyktene helt skarpe. Hvis det er meningen at de skal være blurry, ville jeg gjort hele bildet blurry - det er jo et "street" bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå