Gå til innhold

Prostituerte, jeg møtte 3 i dag!

Anbefalte innlegg

Jeg jobber kveldsskift, og dro til Stavanger i ellevetiden nå i kveld for en kebab.

Jeg parkerte Peugeoten litt utenfor byen, der det er gratis parkering.

Jeg har ikke før slått av motoren, før ei overpynta, falsk blondine kommer bort til bilen min.

-Would you like some sex tonight?

Jeg svarte NO!

Jenta går bort til lyktestolpen sin igjen uten videre dikkedarer.

En rullekebab og 69 kroner senere, går jeg tilbake til Peugeoten min.

På veien dit, like utenfor den gamle telefonkiosken, står enda ei jente.

Hjelp, tenker jeg. Alle kan se hvem HUN venter på...

Hun sa noe på engelsk, jeg hørte ikke helt hva. Jeg ristet på hodet uten å se henne inn i øynene.

Jeg får øye på blondina som snakket til meg ved bilen. Hun står der, lent inntil lyktestolpen sin. Hun ser ikke på meg.

20 meter senere, ser jeg ei jente stå bak hjørnet på bankbygningen. Hun skjønte nok at jeg hadde svart nei til hun med telefonkiosken, så hun åpner ikke munnen sin.

Men den samme jenta (hun er lett gjenkjennelig) har laget kysselyder til meg ved en tidligere anledning.

Alle tre jentene stod nesten innen synsfeltet mitt.

Ingen av dem kan et ord norsk (alle snakker engelsk).

Jeg gikk inn i bilen, og ga bånn gass hjem.

Jeg kunne aldri si ja til en prostituert. Ikke engang om det var hun som betalte meg.

Det er riktignok mistenkelg at jeg, en ung mann med egen bil, skulle parkere akkurat der. En stor, åpen parkeringsplass med prostituerte på alle kanter. Hvis, og jeg sier hvis jeg skulle ha meg et ligg, er dette stedet å oppsøke. De fleste som passerer det stedet på denne tiden av døgnet har nok sex i tankene. Så markedsstrategien er god nok.

Jeg vil slett ikke karakterisere disse jentene som uhøflige, påtrengende eller trakasserende. De bare er der, og hvis du ikke vil, så godtar de det. Anmeldelse kommer ikke på tale.

Jeg har lest om dem. En av dem lot seg intervjue, mot at reporteren garanterte anonymitet. Jeg vet ikke hvor eller når. Men det virker som om mange av dem ikke gjør det fordi de har valgt det selv, men tvinges av en hallik som gir dem dop og truer med å myrde familien eller torturere jenta.

Helt siden prostitusjon ble gjort legalt i Norge, har de kommet hit i hopetall. Konkurransen er stor, og jeg har hørt prisene skal være lave. Tre jenter rundt EN parkeringsplass, bekrefter dette. De går kledd i vanlige klær, og kan lett tas for å være kjæresten din. Kunden slipper å bli observert med ei anorektisk kvinne i nettingstrømper og miniskjørt. De var slett ikke Hollywood-typen, men hadde på seg normale, varme klær. Hadde de ikke stått ensomme under gatelykter, hadde jeg ikke trodd de var prostituerte.

Dette er min erfaring med dem. Har dere opplevd noe liknende, eller kanskje noe verre? Er det noen av dere som går med på å betale for sex?

I rein nysgjerrighet, hva tar de for tjenestene, og hvordan utfører de det? Har de serviceinnstilling, eller sier de "erru ferdi' snart, eller?"

Ville de gjort det i baksetet på sedan'en min? My place or hers? Med eller uten kondom?

Beskjeden min er klar som dagen: Ikke støtt denne onde industrien!

Hvis ingen ligger med dem, forsvinner de like raskt som de er kommet.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg var i Thailand med familien min (jeg er bare 15) gikk vi tilfeldigvis forbi et horestrøk. Pappa gikk først jeg gikk bak han, og mamma gikk sist. Men pappa trodde jeg gikk sist og at mamma var bak han, så når horene begynte å sverme rundt han (De var veldig påtrengene) pekte han bak seg slik at de skulle skjønne at han var gift, men det skjønte jo ikke de og trodde at jeg var veldig hypp på å få meg et ligg, så de gikk rett på meg og begynte å gni seg inntil meg, etc :dribble:

Jeg synes hele affæren var morsom og det syntes pappa også, men ikke mamma..

Lenke til kommentar
Og i tilfelle du vil oppsøke dem: Tenk over at du støtter slaveri. Dette er ofte ikke frittgående kvinner.

9532517[/snapback]

Blææ er så lei denne dumme uttalelsen. Du støtter krigen i Irak ved å kjøpe hamburger på mcdonalds. Tenk på det neste gang du ser en død iraker på tv.

Betaler du skatt går 0.00000000000000001 av det til norske soldater i afghanistan som dreper afghanere.

Du bidrar til global oppvarming fordi du lever. Du puster ut co2 søppel og kommer til å bidra til klimaendringer med uante følger.

Denne logikken er håpløs.

Vil du knølle en hore skal du få lov.

Lenke til kommentar

På nettet er jeg 100% anonym, sålenge jeg ikke gjør noe ulovlig som setter politiet på sporet av IP'en min.

Hvis jeg ville ligge med dem, hadde jeg ganske enkelt gjort det, kanskje til og med skrytt uhemmet av det på nettet.

Jeg tror at jeg gjorde min mening om prostitusjon ganske klar i åpningsinnlegget.

Og at detaljspørsmålene stilles i rein nysgjerrighet.

Tar menn de med seg hjemm? Eller har hun et krypinn hvor hun tar kunden med seg? Hotellrom er vel ikke så vanlig?

Det jeg lurer på er hvor dypt disse jentene har sunket, rett og slett.

Å møte dem ansikt til ansikt har gjort meg nysgjerrig, men jeg vil ALDRI ta i dem, ikke engang med ildtang.

Jeg er hovedsaklig bekymret for de sjelene som tvinges til dette. Jeg gir vel eff i dem som har valgt det selv. Men de som tvinges skulle jeg gjerne lære litt mer om. Om de virkelig synker så dypt som å gjøre det i et baksete i full offentlighet.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Høres ut som noen her på forumet trenger seg en liten reise rundt omkring i verden. Hvor som helst er det et marked for sexsalg, og hvor som helst er det derfor tilbydere.

Noen sier dere aldri ville tatt i dem med ildtang. Er de mindre verdt? Er det mennesker som du helst vil se forsvinner? Fordi de har sex for penger?

Dere som kommenterer slikt; har dere virkelig et så konservativt forhold til sex, at dem som ikke gjør det i pur kjærlighet rett og slett er verdt mindre?

Come on....

Lenke til kommentar

NoviKaNa: hovedproblemet er vel ikke at de er der, men at de er så sinnsykt innpåslitne. Ikke alle er like begeistret over at de praktisk talt går rundt og "viser fram tilbudet" til tilfeldige menn.

Dersom man er interresert i å kjøpe seg ett ligg, tror ikke jeg at det hadde vært noe problem å oppsøke disse, istedet for at de på den frekkeste måten skal gå rundt og anta at vi er lysten og desperate nok til å ty til slikt.

Lenke til kommentar
NoviKaNa: hovedproblemet er vel ikke at de er der, men at de er så sinnsykt innpåslitne. Ikke alle er like begeistret over at de praktisk talt går rundt og "viser fram tilbudet" til tilfeldige menn.

Dersom man er interresert i å kjøpe seg ett ligg, tror ikke jeg at det hadde vært noe problem å oppsøke disse, istedet for at de på den frekkeste måten skal gå rundt og anta at vi er lysten og desperate nok til å ty til slikt.

9540659[/snapback]

De er vel ikke mer pågående enn gateselgere på Karl Johan. Så det at folk må skrike stadig høyere for å selge varene sine er vel den veien utviklingen går. Enten det er snakk om prostitusjon eller andre varer.

Lenke til kommentar

9540659[/snapback]

De skjønner et "nei" like fort som alle andre. Forøvrig er jeg enig i at det hadde vært positivt å trekke dem bort fra gaten.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd at jeg møter på horer i Norge, men da jeg var i Berlin for 2 uker siden så blei jeg nesten dratt med av ei russisk hore.

Dette skjedde da jeg skulle komme meg tilbake til hotellet. Jeg gikk langs gaten så plutselig blokkerer horen veien og tar meg rundt armen (valgte meg fordi jeg hu la merke til at jeg snakket utenlandsk). Hun begynte å stille noen spørsmål på engelsk, men jeg svarte med "F*** eller, pell deg vekk". Jeg sa det på norsk, men jeg tror hu fattet hva jeg mente fordi jeg drog meg vekk fra henne.

Dette var første gang jeg møtte ei hore, og jeg syns faktisk det var ganske ekkelt m.t.p når hun tok meg rundt armen og de spørsmålene.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...