kaerfA Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Vet lite på dette området, men er ute etter en Prosjektor som skal kobles til pc og brukes til film. SÅ.. må jeg da ha DVI inngang for å få best bilde ? Eller S-video. Så på noen prosjektorer i 10 000 kr's klassen med DVI inngang, og det så ut som de var rettet mot kontor bruk ? Jeg er ute etter mest for pengene men også god bildekvalitet , full hd er kanskje ikke nødvendig? Og lurer også på hva slags utstyr jeg trenger av kabler, er ca 4 meter fra der prosjektoren skal stå til veggen, og veggen er vel ca 2 meter høy fra gulv til tak og bredden er ingen problem. Trenger heller ikke noe spess lysstyrke tror jeg iogmed at dette er i en kjeller uten vinduer. er kanskje ikke ideelt å ha lerretet helt ned til bakken ? så 1,5 meter i høyden på lerretet ? Hadde vært flott med hjelp Jeg har Geforce 6800gt,, så ikke no hdmi out (?) bare VGA DVI og S-video. Så litt på Epson EMP TW 700, og i en review sto det "If you’re looking to hook up a media PC digitally then you’ll want to get an HDMI card and get that switcher. " Så jeg må skaffe meg ett HDMI skjermkort ? Eller funker DVI til HDMI adapter,, Eller DVI til Component Video, Endret 20. september 2007 av AfreaK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå