Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Hitman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all videste verden, har sett denne traileren for lenge siden, men det slår meg like mye vær gang når de begynner å snakke om en mann som skal gå på denne jorden med kreftene til å slå ned ondskap.

Sist jeg spillet Hitman spillene var Agent 47 en agent til leie, om du ville leie han til å drepe bestemora di så gjorde han det bare han fikk betalt for det.

Samt, jeg synes barnerompa som spiller Agent 47 er en alt for står barnerumpe. Agent 47 skal se ut som en mann, med skarpe trekk i ansiktet og kalde øyne. En kynisk mann uten følelser som gjør det han får betalt for.

Jeg har en følelse at dette kan bli en dårlig film, men jeg håper jeg tar feil selvfølgelig.

Lenke til kommentar

har også mine sterke tvil til til olyphant... helt siden jeg hørte at han skulle ha rollen skjønte jeg at han ikke passet inn utseende messig. men han en god skuespiller så kanskje han kan fortrylle oss med sin typiske syke holdning i rollene sine. hadde bare vært så digg med Jason Statham i hovedrollen

Lenke til kommentar

"walk the earth to bring down evil, he will kill" Har det noe som helst mes spillene å gjøre?. Er ikke Hitman en iskald fyr som gjør det har får betalt for, dreper gjerne en pølse selger som har sett for mye etc og dumper ham i kloakken?.

Er nok for å lage filmen mer publikums vennlig som vanlig. Derfor filmer son Leòn blir kult filmer og denne blir glemt før den er ferdig på kino.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...