Speedy610 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) hmm det med våpene de bruker i filmen er ikkje helt riktig ....Han bruker ikkje lyd demper på noen av spillene på Dual pistolene. Men ser synsyk gøy film ut. Den ska jeg se Endret 23. september 2007 av Speedy610 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hmm det med våpene de bruker i filmen er ikkje helt riktig ....Han bruker ikkje lyd demper på noen av spillene på Dual pistolene.Men ser synsyk gøy film ut. Den ska jeg se 9555947[/snapback] Jo, i Bloodmoney kan du kjøpe lyddemper upgrade. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ble litt skuffa nå egentli.. synes ikke Colin passet til rollen.. :\ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ble litt skuffa nå egentli.. synes ikke Colin passet til rollen.. :\ 9556193[/snapback] Nå er det Timothy Olyphant som har rollen da, så. Men det er vel så mye å bli skuffa over. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva i all videste verden, har sett denne traileren for lenge siden, men det slår meg like mye vær gang når de begynner å snakke om en mann som skal gå på denne jorden med kreftene til å slå ned ondskap. Sist jeg spillet Hitman spillene var Agent 47 en agent til leie, om du ville leie han til å drepe bestemora di så gjorde han det bare han fikk betalt for det. Samt, jeg synes barnerompa som spiller Agent 47 er en alt for står barnerumpe. Agent 47 skal se ut som en mann, med skarpe trekk i ansiktet og kalde øyne. En kynisk mann uten følelser som gjør det han får betalt for. Jeg har en følelse at dette kan bli en dårlig film, men jeg håper jeg tar feil selvfølgelig. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 har også mine sterke tvil til til olyphant... helt siden jeg hørte at han skulle ha rollen skjønte jeg at han ikke passet inn utseende messig. men han en god skuespiller så kanskje han kan fortrylle oss med sin typiske syke holdning i rollene sine. hadde bare vært så digg med Jason Statham i hovedrollen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Faen, jeg er så irritert. Her kunne de laget en fantastisk med film med tidenes karakter (en stille, fullstendig kynisk og følelsesløs hitman), men så roter de det bort på sånt piss. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) "walk the earth to bring down evil, he will kill" Har det noe som helst mes spillene å gjøre?. Er ikke Hitman en iskald fyr som gjør det har får betalt for, dreper gjerne en pølse selger som har sett for mye etc og dumper ham i kloakken?. Er nok for å lage filmen mer publikums vennlig som vanlig. Derfor filmer son Leòn blir kult filmer og denne blir glemt før den er ferdig på kino. Endret 29. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ble litt skuffa nå egentli.. synes ikke Colin passet til rollen.. :\ 9556193[/snapback] Nå er det Timothy Olyphant som har rollen da, så. Men det er vel så mye å bli skuffa over. 9556706[/snapback] gjorde ikke saken bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg