Nervetattoo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Endelig er filmatiseringen av det populære dataspillet her. Se videoen Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ser ut som brukbar lørdagsunderholdning, men som en annen nevnte en gang - Jason Statham (fra blant annet "Transporter"-filmene) hadde passet mye bedre til tittelrollen enn Timothy Olyphant. Jeg syns bare den godeste Tim blir for glatt som hardbarka leiemorder. Han ser mer ut som ei barnerumpe som har fått raket av alt håret enn Agent 47, men man får vente og se... Kanskje han overrasker? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Her er den nyeste traileren: http://www.toxicshock.tv/news/2007/08/25/b...tman-trailer-2/ Den gir dessverre ikke så noe særlig nytt, bare flere glimt av det samme som den første gav. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg synes fremdeles at Olyphant ser alt for babyface ut. Filmen kan bli grei nok, allikevel, håper jeg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ai, ai! Dette gleder jeg meg til!! Likte traileren godt.. kanskje LITT for mye "tekst og bokstaver", men... Gleder meg til Oktober! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ai, ai! Dette gleder jeg meg til!! Likte traileren godt.. kanskje LITT for mye "tekst og bokstaver", men... Gleder meg til Oktober! 9540408[/snapback] Internasjonal trailer... den kommer til norge først 30. november. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 son flere sier her og har sagt i lang tid, olyphant er feil i rollen utseende messig. jason statham eller til og med vin diesel hadde vært bedre for de er mer hardbarka. men det beste hadde vært å fått tak i en helt ukjent fyr som er litt røff i trynet. ikke babyface elefanten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg tror det kan bli spennende. Jeg har sansen for han fyren i hovedrollen...han virker kindoff gal...og..jah...ME likes it Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Huff dette blir dårlig... men blir nødt til å lide meg igjennom det =( I trailern poserer han med "feil" pistoler, Glock og ikke de klassike Colt 1911A "Ballers" som vi alle kjenner og elsker. Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Der var endel ekssplosjoner. Det bør ikke bli noen die hard dette her. draps orgie. Det er ikke det Hitman handler om. utspekulert henretting derimot Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Der var endel ekssplosjoner. Det bør ikke bli noen die hard dette her. draps orgie. Det er ikke det Hitman handler om. utspekulert henretting derimot 9544160[/snapback] Du må tenke på at det er en trailer...og det er første glimt av filmen OG at den skal være i smak for folk som ikke spilt spillene...da blir det litt boom boom.. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Joda, men når den er sluppet i USA går det ikke lang tid før jeg har den på laptopen. Blir gode greier, har ventet lenge. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Huff dette blir dårlig... men blir nødt til å lide meg igjennom det =( I trailern poserer han med "feil" pistoler, Glock og ikke de klassike Colt 1911A "Ballers" som vi alle kjenner og elsker. 9542283[/snapback] De to første gunner-sekvensene som blir vist har han jo gode gamle ballers - en i hver hånd - som det skal utføres.. Når har skal ta ut de to som står på dass med lyddemper trengte han vel noe som ikke blei oppdaga i metalldetektoren da.. Men synes det var litt teit å "pryde" HITMAN-tittel-T'en med feil pistoler ja.. Edit: Forresten, er det bare jeg som har tenkt på Gary Sweet som mulig 47? (Detective Inspector Luke Harris fra Australske "Stingers"/"Politiagentane" som har gått på NRK) Kunne jo blitt en kul(/passende?) dialekt også. Men ser vel kanskje litt for gammal ut da... Endret 21. september 2007 av Beetlebum Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dette ser jo helt jævlig ut, sånn generelt. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ble dessverre ikke imponert Olyphant minner meg bare ikke om Hitman.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tror det kan bli spennende. Jeg har sansen for han fyren i hovedrollen...han virker kindoff gal...og..jah...ME likes it 9541905[/snapback] Endelig noen flere enn meg som synes Olyphant kan gjøre det bra som 47. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Enig i Statham, tror Vin Diesel hadde blitt for svær rett og slett. 47 er jo lang og "tynn". Hadde også gjerne sett Colin Farrell som 47 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 snakk om selvmotsigende tråd der spirograf. "hitman er lang og tynn" colin farrel er jo ca 47 cm høy.... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Da passer han jo som 47 da Litt filmtriks for å få en skuespiller til å se lengre ut er enklere enn å få han til å se tynn ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg