Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Hitman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som brukbar lørdagsunderholdning, men som en annen nevnte en gang - Jason Statham (fra blant annet "Transporter"-filmene) hadde passet mye bedre til tittelrollen enn Timothy Olyphant.

Jeg syns bare den godeste Tim blir for glatt som hardbarka leiemorder. Han ser mer ut som ei barnerumpe som har fått raket av alt håret enn Agent 47, men man får vente og se...

Kanskje han overrasker?

Lenke til kommentar

son flere sier her og har sagt i lang tid, olyphant er feil i rollen utseende messig. jason statham eller til og med vin diesel hadde vært bedre for de er mer hardbarka.

men det beste hadde vært å fått tak i en helt ukjent fyr som er litt røff i trynet. ikke babyface elefanten

Lenke til kommentar
Der var endel ekssplosjoner.

Det bør ikke bli noen die hard dette her. draps orgie.

Det er ikke det Hitman handler om.

utspekulert henretting derimot

9544160[/snapback]

Du må tenke på at det er en trailer...og det er første glimt av filmen OG at den skal være i smak for folk som ikke spilt spillene...da blir det litt boom boom.. :)

Lenke til kommentar
Huff dette blir dårlig... men blir nødt til å lide meg igjennom det =(

I trailern poserer han med "feil" pistoler, Glock og ikke de klassike Colt 1911A "Ballers" som vi alle kjenner og elsker.

9542283[/snapback]

De to første gunner-sekvensene som blir vist har han jo gode gamle ballers - en i hver hånd - som det skal utføres..

Når har skal ta ut de to som står på dass med lyddemper trengte han vel noe som ikke blei oppdaga i metalldetektoren da.. :whistle:

Men synes det var litt teit å "pryde" HITMAN-tittel-T'en med feil pistoler ja.. :thumbdown:

Edit: Forresten, er det bare jeg som har tenkt på Gary Sweet som mulig 47?

(Detective Inspector Luke Harris fra Australske "Stingers"/"Politiagentane" som har gått på NRK)

Kunne jo blitt en kul(/passende?) dialekt også. Men ser vel kanskje litt for gammal ut da...

Endret av Beetlebum
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...