kimare Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 På lekeplassen Sand i Tunnellen Poserende Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vanligvis så er eg ikkje så fan av overeksponerte portrett bilder, men det gjorde seg veldi bra på disse bildene. Syntes kanskje at det var litt lite fokus på nokre av bildene, og kanskje antydninger til FOR overeksponert på de 2 øverste bildene. Ellers var det kjempe fine bilder! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 De to mest vanlige bildene synes jeg også blir litt for lyse. High key er ikke riktig effekt for slike bilder. Det bildet med røret synes jeg er mye bedre. Jeg synes det er artig når man tar bilder som gir litt annerledes omgivelser til et portrett, og det har du funnet her. Her fungerer lyset bedre, og du kunne faktisk gått hele veien å brent ut hele bakgrunnen, men ikke med eksponeringen. Brent ut med kloneverktøyet som hjelp, noe som egentlig betyr å klone bakgrunnen renere. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Digger kontrastene på bilde 2 (fine kontraster på nr 1 også). Gjør ingenting at bakgrunnen er såpass utbrent. Bilde 3 gir meg egentlig lite, og slik jeg ser det hører det hjemme i ett album, mer enn her Bilde 3 kunne nok gjort seg litt mindre eksponert, spør du meg. Og heller fremhevet øynene i Photoshop Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er forresten kjekt å se deg ute med bilder igjen, Kim Are Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Det er forresten kjekt å se deg ute med bilder igjen, Kim Are 9535620[/snapback] Takker for gode kommentarer, jeg skal fikse litt på bildene og legge ut alternative versjoner når jeg får tid. Kom gjerne med flere forbedringsforslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå