Xbox-PS2 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Liker egentlig ikke campaignen så godt. Men det er sikkert gøyere å spille den co-op med venner. Online opplevelsen vil dog i de fleste tilfeller berettige et kjøp. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte spillet fra AS den 4 September. Broren min bestilte 22 September. Han fikk en mail igår om at spillet ble sendt til han mens jeg ikke fikk noen. Stusset litt på dette og sendte en mail til dem for å høre hva som skjedde egentlig. Her er svaret: Hei. Grunnet en teknisk feil har vi ikke fått endret ordrestatusen til sendt. Kan berolige deg med at spillet ble sendt mandag 24. september. Ordrestatusen vil bli endret så snart som mulig. Vi jobber på spreng for å få dette på plass. Beklager forvirrelsen dette eventuelt har skapt. Med vennlig hilsen Eva Camilla Edvardsen AbsoluttSpill.no De har fortsatt spillet på lager så vil tro alle får idag senest i morgen. Kjipt for de i morgen, men sånn er det bare... Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) For dere som vil kjøpe Halo 3 på Elkjøp: Det er mulig å reservere et eksemplar. Det kan man hvertfall på Elkjøp på Åkra på Karmøy. Plukker mitt opp etter skoletid. Endret 25. september 2007 av JohannesN Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hoi! er det så at man kan spille halo 3 nå? Må vente til i morra med å få tak i spelet pga eg ikkje får xboxen min før da. BTW: var det ikkje sperre på spillet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Faens post vesen, dem skal ødlege så sykt. Halo 3 låg jo ikkje i postkassa i dag men det ble sendt i går fra absoluttspill, har alltid tatt 1 dag før men nå må det selvfølgeli ta lengre tid posten kan brene så sinsykt. vurderer og saksøke hele gjengen. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) hoi! er det så at man kan spille halo 3 nå? Må vente til i morra med å få tak i spelet pga eg ikkje får xboxen min før da. BTW: var det ikkje sperre på spillet? 9570868[/snapback] JA. NEI. Skal du saksøke posten? haha, good luck. Endret 25. september 2007 av thehazen Lenke til kommentar
MartinPK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kent Inge Olsen er en nerd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå