Hansiii Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For meg er det den utrolige gjenspillsverdien singleplayer delen av Halo har som gjør at jeg liker det så godt. Jeg har spilt gjennom singeplayer på Halo CE godt over 10 ganger. Halo 2 derimot har jeg kunn spilt gjennom en gang, men spilt masse MP. Til dere tidligere i tråden som har sammenlignet GeOW singleplayer og Halo singleplayer, det blir vel litt for dumt, Halo har en ganske mye mer seriøs og dyp historie enn Gears, og Halo er mye mer cinematisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Grafisk. GeOW = Lange, tynne baner. Halo 3 = Enorme og vide landskap med flere ganger flere fiender på skjermen. Gameplay GeOW = Skyt, dukk, skyt og BOOM, dukk. Halo 3 = Skjør, skyt, plukk opp rakett, kjør, skyt rakett, hopp i ett fly og kjør hvor du vil Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ny Halo VidDoc med Forge og Saved films, ser utrolig kult ut http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...nk=h3savedfilms Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syns FPS spill er bra, men jeg liker ikke Halo spillene. Spilte det en gang hos en venn, ikke prøvd det siden. Så det frista ikke mye. Det er ikke noe gæli med spillet, det er bare sjangeren jeg ikke liker Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syns FPS spill er bra, men jeg liker ikke Halo spillene. Det er ikke noe gæli med spillet, det er bare sjangeren jeg ikke liker 9557051[/snapback] LoL. Bare jeg som ikke tok logikken i det? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Der var nok dagens selvmotsigelse ja, liker FPS spill, men ikke sjangeren Halo går under? Makes sense! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syns FPS spill er bra, men jeg liker ikke Halo spillene. Det er ikke noe gæli med spillet, det er bare sjangeren jeg ikke liker 9557051[/snapback] LoL. Bare jeg som ikke tok logikken i det? 9558190[/snapback] Du har selskap av meg på det punktet.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du har selskap av meg på det punktet.. 9558237[/snapback] Er vel lov å ombestemme seg da!? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Han liker FPS, men liker ikke der handlingen foregår sikkert Villt gjetting Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det jeg mente var at FPS spill er gøy, men det er jo FPS i andre verdenskrig spill og sånn. Det er bare det at jeg ikke liker den sci-fi lignende greia Halo har. For det er jo ikke et WWII spill, eller hva? Vet det kanskje hørtes litt dumt ut, men dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du liker sjangeren, men ikke settingen. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du liker sjangeren, men ikke settingen. 9558363[/snapback] Ja, det jeg mener. Takk Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes også at Halo er opskrytt. Spilte ca 70% av eneren, men synes rett og slett det var veldig kjedelig. Tok det fram igjen for en liten stund siden for å gi det en sjangse til, men jeg synes det var akkurat like kjedelig nå om ikke enda kjedligere pga det er ganske gammelt. Har også prøvd litt av 2eren men det var liksom ikke noe som fikk meg så veldig intrisert, la det fra meg ganske raskt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Halo serien er en super spillserie . synes du skal kjøpe Halo 3. men det er min mening Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dessverre er min interesser for online meget liten, da jeg sjelden har tid til det. Av det grunn er jeg mest glad i singleplayer.Derfor kommer jeg helt sikkert ikke til å køpe Halo 3 med det første. 9533255[/snapback] Hva er det som får deg til å tro at å spille med andre folk tar mer tid? 9533315[/snapback] Vel, det tar vel ikke mer tid. Det har seg sånn at jeg har begrenset med tid til å spille og at jeg liker singleplayer fordi det har en slutt slik at jeg kan bevege meg til neste spill. For liten tid, for mange spill rett og slett Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 What the guy over the guy who said "What he said" said. Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Rart at det var så mange som er "fed up" av Halo . Skjønner at det blir litt for mye mas med alle reklamene, anmeldelser (det er noen), etc. Best å ikke bry seg om det. Bare spill det. For det er jo din mening som betyr noe, ikke andres. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tror det er sånn med Halo serien at du enten elsker det eller så hater du det, jeg derimot elsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå