jpsalvesen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 1/200sek, 42mm, f/8.0, ISO400 Dette er igjen tatt fra hytta, det blåste noe innigranskauen (og bjørkeskogen), og skyer fôr over himmelen. Og da måtte jeg bare gripe sjansen da skyggen falt helt perfekt... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Denne gang faller jeg dessverre av, Salvesen. Dette blir for tomt for interessante objekter og partier. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Rødt hus plassert i nedre høyre skjæringspunkt, midt oppe i det grønne? Not enough? Too much? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, det røde huset var stilig. Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det røde huset blir for langt unna og mister derfor sin betydning, mener jeg. Fanger ikke blikket mitt, og kunne like gjerne vært hvitt eller svart. Videre syns jeg det mørke til høyre opptrer som forstyrrende, og himmelen blir et eneste stort tomrom, akkurat som sletta. Sorry! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ikke noe å være lei deg for. Det er ikke din skyld når jeg tuller det til Er denne nye crop'en bedre, da? Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er ikke noe "killer"-bilde akkurat, men i forhold til den forrige versjonen syns jeg denne fungerer langt bedre Her kommer ting tydeligere frem, og det røde huset får en mening og en posisjon i bildet. De mørke partiene er fortsatt litt for mørke, men fungerer nesten som en ramme til det røde huset. Himmelen ble mer interessant å se på også. Bra cropping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå