Juden Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Blood Diamond var en film som tok opp flere ting. Det har virkelig åpnet øyene for hva som skjer i verden. Hvis Hollywood lager flere filmer om slike emner så vil verden få en bedre oversikt over hva som skjer i verden. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg føler ikke at emnetittelen er den beste. Du fikk nysgjerrigheten min, men tråden svarte ikke til forventningene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Å vi har filmprat tråden for ting som dette... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Uff, dette minner meg om da Metallic skrev et kjempelangt innlegg om en film han hadde oppdaget som var så ny og spesiell og undervurdert, så var det Donnie Darko. Savage-Garden: Slike filmer lages hele tiden, fra Hotel Rwanda til Lord of War til The Constant Gardner. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skal man se hva som skjer i verden, så bør man skru på BBC, ikke se en Hollywood-film med millionbudsjett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hollywoodfilmer behandler ofte slike temaer på en overfladisk og kunstig måte. Vil man virkelig vite om verdens mørkeste hemmeligheter og jævligste steder så les aviser og sjekk ut seriøse nettsteder. At slike filmer derimot kan være med å opplyse de uvitende massene om all driten som foregår på kloden, kan jeg være enig i, men bare se på en film som Lord Of War. Underholdende, men urealistisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg føler ikke at emnetittelen er den beste. Du fikk nysgjerrigheten min, men tråden svarte ikke til forventningene. 9531649[/snapback] Å vi har filmprat tråden for ting som dette... 9531697[/snapback] Jeg lar disse to sitatene stå ved trådens slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg