Rikkely Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei! Som emnet sier trenger jeg hjelp til å kjøpe strømforsyning. Jeg tenker i hovedsak på skjermkortet. Har hørt at 2900XT krever en del. Jeg har ikke råd til noe dyrt, så en billig en hadde vært fint Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Antec EarthWatts EA 500 Mist 500W Dette vil jeg si er de to beste Strømforsyningene du kan få til en så billig penge. Antec PSUen kommer til eksempelvis også med 8 pins PCIe kontakt som brukes til HD 2900 og 8800 serien skjermkort. Den har også fått meget gode omtaler. Se min post her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=831665&hl= Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Takk for svar ;D Er det den strømforsyningen som følger med Antec Sonata III? Tror jeg går for det kabinettet om det er det. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, det er PSUen søm følger med Antec Sonata III. Dog ville jeg ikke skaffet Sonata III til et så pass stort skjermkort. Dette grunnet Antecs litt uvanlig plassering av 120mm viften i front. Denne skal plasseres på baksiden av 3.5" brønen ikke på framsiden som er mest vanlig. Det vil med andre ord si at du får plass til GF 8800 kort og Rad 2900 serien kort, men du vil da kun få plass til den medfølgende 120mm viften i bakkant. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Ja, det er PSUen søm følger med Antec Sonata III.Dog ville jeg ikke skaffet Sonata III til et så pass stort skjermkort. Dette grunnet Antecs litt uvanlig plassering av 120mm viften i front. Denne skal plasseres på baksiden av 3.5" brønen ikke på framsiden som er mest vanlig. Det vil med andre ord si at du får plass til GF 8800 kort og Rad 2900 serien kort, men du vil da kun få plass til den medfølgende 120mm viften i bakkant. 9549713[/snapback] Hmm. Litt synd det der. Er et fint kabinett med en bra PSU, og ikke minst til en billig penge. Du kan ikke anbefale noe annet da? Det kommer jo ikke til å by på så alt for store problemer om jeg ikke plasserer viften der, blir vel ikke så dårlig luftgjennomstrømning? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Antec EarthWatts EA 500Mist 500W Dette vil jeg si er de to beste Strømforsyningene du kan få til en så billig penge. Antec PSUen kommer til eksempelvis også med 8 pins PCIe kontakt som brukes til HD 2900 og 8800 serien skjermkort. Den har også fått meget gode omtaler. Se min post her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=831665&hl= Neineineineinei Antec-PSUen er for svak til 2900XT. Dette måtte jeg selvfølgelig erfare selv. Null overklokking og lav fps/dårlig ytelse er resultatet. Så dette var ikke akkurat et kurant tips Edit: Det var heller ikke noen 8-pins Pci-E plugg å finne! Endret 22. oktober 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå