Melkekartong Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hei! Er på utkikk etter en slags sokkel som skal monteres på et kretskort og dermed hente strøm via en vanlig 4pins molextilkobling inni en datamaskin. Har funnet ÉN nettbutikk som selger dette, men den solgte kun til US. (Eventuelt SATAstrømsokkel da dette begynner å bli mer og mer normalt) Eventuelt om noen vet om et mer spesifikt navn på tilkoblingene som brukes inni datamaskiner? Edit: Endret 19. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 du nevner jo ikke om du skal ha store kvanta, hvis det bare er snakk om en eller to ville jeg bare tatt det fra noe avdanka pc utstyr Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Du finner noe info om kontaktene her: http://www.playtool.com/pages/psuconnector...html#peripheral Mulig jeg har noe slikt liggende på jobb, skal i såfall gi beskjed i morgen. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Skal i utgangspunktet bare ha noen få, men jeg har ikke noe sted å plukke det fra. Pluss at det hadde vært greit med en hette rundt. Om jeg tar det fra en harddisk eller cdrom er det gjerne "hette" i selve ramma til enheten, så når jeg fjerner sokkelen fra HDD/CD så har jeg plutselig ingen beskyttelse på den. Edit: Høres supert ut!! :-) Endret 19. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sjekk på www.farnellinone.com, www.rsonline.no og www.elfa.se. Vil iallfall tro at RS eller Farnell har dette. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg fant noen i en skuff. Send meg en PM med adresse, så slenger jeg de i posten. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg fant noen i en skuff. Send meg en PM med adresse, så slenger jeg de i posten. 9532950[/snapback] Tusen takk, hårek!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå