kyllingvippen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 :wink: Riighte.. :wink: Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er det noen her som ikke har noe ulovlig programvare ? Som er brent, lastet ned, elns ? - Azton Jobb Pc'en. Kun original programvare. Hjemme: Ingen komentarer. I min lille verden er det stor forskjell på å ha piratprogramvare på jobb mot å ha det på min hjemme datamaskin. (dobbelmoral? ja, jeg vet det.) Olds69 Lenke til kommentar
ripset Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er det noen her som ikke har noe ulovlig programvare ? Som er brent, lastet ned, elns ? - Azton Jobb Pc'en. Kun original programvare. Hjemme: Ingen komentarer. I min lille verden er det stor forskjell på å ha piratprogramvare på jobb mot å ha det på min hjemme datamaskin. (dobbelmoral? ja, jeg vet det.) Olds69 100% enig i ditt resonnement Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har for det aller meste lovlig programvare på pcen. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Etter at jeg fikk meg ny data, så har jeg både lovlig windows og office samt småprogrammer jeg ikke gidder å krangle med lisenser og crack om, koster ikke skjorta.. Er vel bare en programvarepakke jeg har som er ulovlig nedlasta.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har ikke hatt et eneste ulovlig kopiert program på veldig mange år da det finnes så mye bra shareware at jeg ikke ser poenget. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 En 8 år gammel tråd? Virkelig? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Forumarkeologi er ekstremt interessant. Er veldig spesielt å se hvordan diskusjon stort sett var pirat og gamerforum før f.eks. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Lite piratvare her, det meste er kjøpt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Piratvare eller gratisprogrammer all the way. Unntaket er spill og favorittseriene mine. De kjøper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå