trettifire Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Heisann Driver fortsatt og monterer vannkjølinga mi :-) Jeg har et fulltower-kabinett med plast frontdeksel og et omvendt U-formet kabinettdeksel i metall. Det har 6 5.25" slots. Innholdet er som vist på bildet +1 DVD-rom og 4 harddisker. Nederst i 5.25" seksjonen er vanntanken. Spørsmålet til dere ruttis vannkjølingsbyggere er derfor: Hvor i ellevte får jeg montert Thermochill PA120.3-radiatoren? Jeg vil ha den fastmontert på chassiset, jeg vil selvfølgelig ha god flow i radiatoren, og det må være mulig å ta av kabinettdekselet uten å måtte koble fra radiatoren. Forslag mottas med ydmyk ærbødighet. Pics: Endret 19. september 2007 av trettifire Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 hva med å montere radiatoren fast på den siden av kabinettet som ikke er avbildet...da gjerne lagt ned på siden og nærme gulvet så mulig slik at man slipper å frakte vannet opp i høyden... Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 hva med å montere radiatoren fast på den siden av kabinettet som ikke er avbildet...da gjerne lagt ned på siden og nærme gulvet så mulig slik at man slipper å frakte vannet opp i høyden... 9531183[/snapback] Takk for svar! God ide. Men blir det ikke litt lite airflow gjennom raddisen pga HK-plata? Har du noen gode løsninger på å få litt avstand mellom radiator og montasje slik at lufta slipper til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå