Digitize Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 God kveld folkens ! Jeg skal akkurat til å bytte mitt nVidia skjermkort ut med et ATI Radeon 2400 kort (se profil for specs - "Media PC-en"). Spørsmålet er; Må jeg re-installere Vista for at alt skal fungere optimalt ? Eller holder det å kun avinstallere nVidia forceware driverne -> skru av pc -> bytte skjermkort -> reboot -> installere ATI Catalyst drivere ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Eller holder det å kun avinstallere nVidia forceware driverne -> skru av pc -> bytte skjermkort -> reboot -> installere ATI Catalyst drivere ? Det skal holde det. Edit: Eventuelt bruke Driver Cleaner Endret 19. september 2007 av k-orm Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Driver Cleaner kostet spenn jeg ikke gadd å bruke akkurat nå. Dog fungerte det fint å bare fjerne nVidia driverne og kjøre inn ATI driverne - no problems, alt fungerer ypperlig. Deilig å se at det faktisk går ann å levere funksjonable drivere til Vista Media Center som rett og slett fungerer slik det skal. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fint det ordnet seg. Det er 30 dagers prøveperiode på Driver Cleaner, så man behøver ikke å betale. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fint det ordnet seg. Det er 30 dagers prøveperiode på Driver Cleaner, så man behøver ikke å betale. 9534345[/snapback] Nei, ikke nå lengre.. dem tok det vekk, og adda 30dager angrefrist :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå