LordShaft Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Heisann godtfolk... Tenkte jeg skulle prøve å forandre gamertaggen min! Dette er vel noe jeg må gjøre via xboxen og det koster MS points?? Vil jeg miste noe info eller legge til folk igjen på vennelista? Vil nicket automatisk fornandre seg for de som har meg på vennelista? Også finner jeg LordShaft, men der finnes ingen spill, konsoll eller noe registrert på det navnet. Men Lord-Shaft og Lord Shaft eksisterer ikke i databasen (virker det som) Går det an å bruke bindestrek i nicket? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det koster 800 microsoft points å endre gamertaggen. Du mister ingenting, og du vil beholde alle vennene dine, og dine venner vil automatisk se din nye gamertag, men du burde kanskje si ifra til vennelista di at du har byttet navn hvis du tenker på å endre den radikalt. Du kan fint bruke bindestrek i nicket, blant andre tegn. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Aaahh takk for raskt svar! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Tenkte bare jeg skulle bli kvitt den NOR taggen på slutten av nicket! Er jo alle som spør om jeg er i NOR klan? ;-) Blir ikke større bytte en det ;-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Åjaaa, ja men da så Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvordan få ms poeng? kjøpe over live? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eller i butikk Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 hvor mye koster sånn ca 800ms da? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg byttet gametag for ikke så lenge siden:) orket ikke å ha gametag som jeg hadde, fant et bra et:) SaltLax hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg heter NOR Lindquist lix. Er ikke mange jeg ser med mellomrom i nicket ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå