JonasPonas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Fikk ikke lov til og beholde min Metallica Tråd så jeg Bestemte meg for og Lage en 80-tallets beste Låt Tråd! Endret 19. september 2007 av JonasPonas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Totalt uinteressant diskusjonstema og utgangspunkt for tråden. Lag noe det er interessant å diskutere, så skal du kanskje få lov til å beholde tråden åpen. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 syntes faktisk det var av interesse jeg da men,, .. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 syntes faktisk det var av interesse jeg da men,, .. 9530910[/snapback] Yeah Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Albumet må nok bli Master of Puppets. Beste sang? Tja, den er mye værre.. Welcome Home Sanatarium, Master of Puppets og Sad But True er jo syke låter Men bare sånn offtopic; beste plata overall er lett S & M. Låta No Leaf Clover. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Albumet må nok bli Master of Puppets. Beste sang? Tja, den er mye værre.. Welcome Home Sanatarium, Master of Puppets og Sad But True er jo syke låter Men bare sånn offtopic; beste plata overall er lett S & M. Låta No Leaf Clover. 9530962[/snapback] Helt enig med deg bare at Bettery er bedre en Sad But True Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Totalt uinteressant diskusjonstema og utgangspunkt for tråden. Lag noe det er interessant å diskutere, så skal du kanskje få lov til å beholde tråden åpen. 9530877[/snapback] dette er svært interessant! musikk fra min barndom Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Totalt uinteressant diskusjonstema og utgangspunkt for tråden. Lag noe det er interessant å diskutere, så skal du kanskje få lov til å beholde tråden åpen. 9530877[/snapback] dette er svært interessant! musikk fra min barndom 9530983[/snapback] Yeah! La Foresten Merke Til At Du Har Heartagram Som bilde:D Hører du på HIM eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nei, dette er ikke interessant. Det begynte som en Metallica-telletråd, og har visst gått over til å bli en 80-talls-telletråd. Vi ønsker ikke tråder der man bare ramser opp hva man liker uten at det diskuteres noe som helst, og denne tråden legger ikke opp til diskusjon. Gjør litt mer arbeid før du lager nye tråder. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg