.dat Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 I Cpuz hopper den mellom 1.6 til 2.4 hele tiden, hovedkortet er forresten et Asus P5K-E/WIFI-AP. Kan også nevne at når jeg kjører "Vista's ytelse test så skrur hele maskinen av seg. Står også at Multipier er på x 6.0, dette er vel ikke riktig da det er 9 som er orginalt? Info fra cpuz: Core Speed: 1603 MHz Multiplier: x 6.0 Bus Speed: 267 MHz Rated FSB: 1069 MHz Jeg har slått av den modusen som gjør at OS'et kan bestemme hastigheten i biosen. Trenger "litt" hjelp her Takker for alle svar... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) det er sånn oplegg som gjør at den klokker seg opp og ned etter behov, samma teknologien har hatt mange navn men lurer på om de ikke kaller den speed step nå om da'n. Jeg syns også den er noe herk, men den kan slåes av i bios men er veldig usikker på om det har noe å gjøre med at maskinen skrur seg av under ytelsestesten, det tror jeg kansje mer er på ram/ skjermkort sia, men den gir jo til enhver tid tilbakemelding om hva den tester, så følg litt med og se når den kutter... Endret 19. september 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
.dat Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hei, takk for svar, men om du leser første posten igjen så har jeg faktisk skrevet at den teknologien er slått av i bios. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) .. om du leser første posten igjen så har jeg faktisk skrevet at den teknologien er slått av i bios. Tydeligvis ikke.. Disable EIST og C1E. Endret 19. september 2007 av Panter Lenke til kommentar
.dat Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Sorry, du hadde rett, jeg hadde slått av Speed'Step men ikke C1E. Jaja, godt man lærer, hehe , takk for det Forresten, FSB:DRAM står som 2:3, burde ikke den stå som 1:1 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå