Olum Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Dette er en tråd hvor folk kan fortelle hvor de har sett et album som selges veldig billig. Både på nett og i butikker. Man kan også spørre om noen har sett et album man er på utkikk etter, til en billig penge. Da begynner jeg med: Er det noen som veit om noen butikker (ikke nettbutikker, da jeg er under 18 og ikke kan bruke kort på nett) som selger In Flames-album billig? Det billigste jeg kommer over er 169kr. Endret 19. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hva med cdon.com? Nettbutikk, ja, men du kan jo bestille og få CDene med en giro. Trenger ikke bruke VISA eller noe sånt. Edit: Burde vel kommet med en anbefaling også, siden det var det tråden egentlig handler om. Får foreslå nevnte cdon.com, da. De ser ut til å ha en kampanje på stort sett alt nå. Endret 19. september 2007 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Rimelig sikker på at FRS har noen In Flames cd til Nice Price Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå