sirtommen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har 2 stk 12" subber uten delefiler som skal bak i bilen. Jeg har tenkt å bygge delefilter selv slik at jeg får prøvd det og Det skal dele på slik at alle frekvenser på over 200hz stopper. Men jeg trenger tegninger og komponent liste. Hvilke motstander, kondensatorer, spoler osv jeg trenger for å bygge et delefilter. Hadde vært bra om noen kunne hjelpe meg med å finne noen tegninger. Kretskort og komponenter er ingen problem Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 vet jeg er litt offtopic, men det pleier å være et delefilter i forsterkeren, ofte til og med et justerbart sådann... Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Det vet jeg. Men forsterkeren er en 2 kanals, og ene kanalen skal bruker til 6x9 høyttalere. Til kompisen min får kjøpt seg en ny forsterker. Det er hans bil, så jeg tenkte kanskje jeg skulle hjelpe til litt. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjekk Eltek: www.dynabel.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå