a-henriksen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hei, jeg skal ha meg en bar løsning på rommet. Det skal være en litt tykk benke plate som står på et par ben. Lurte på om dere visste noen steder med benke plater som ikke er altfor brede. Tusen takk Endret 19. september 2007 av a-henriksen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikea har alt.. For det er vell ett bygge sett du skall ha, ikke en ferdig barløsning? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ikea ha bare sånne plater som er på skrivebord. Jeg tenkte noe tykkere. Trenger bare selve platen. Bein har jeg funnet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 jeg har sett at de har sånne plater hos Maxbo i diverse lengde, bredde og tykkelse Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har du sett på kjøkkenplatene til IKEA da? det er litt mer solide greier, og kommer i en rekke varianter. De er relativt billige også, og jeg tror du kan få de bestilt på mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå