Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har dere rota før? Noen gnister mellom dere?9530995[/snapback] Ja, vi har rotet før . Noen ganger har det ikke så mye med hva du skriver, men hva hun skriver tilbake. Noen er ekspert i å skrive korte svar uten noe spørsmål tilbake. Da er det bare å gi opp 9530999[/snapback] Hun er sånn passe med å snakke tilbake. Hun tar ikke å starter en samtale/går inn på et tema, men hvis vi først snakker om noe så er hun engasjert.9531470[/snapback] Var slik med ei jente hos meg også...Jeg trodde hun hinta til meg at hun ikke var interessert, så jeg slutta å sende nattameldinger og snakke med henne på msn.. 3. kvelden jeg ikke sendte nattamelding fikk jeg melding fra henne: "Får jeg ikke nattamelding i kveld?<3"Hun hadde vel bare ikke guts til å starte samtaler, men var interessert allikevell...Men det du kan gjøre er å spille litt på humor.... husker du noen replikker fra kjente filmer som passer godt inn, så prøv å bruk det...9558544[/snapback] Men slike meldinger er jo neppe så seriøse, det høres mer ut som flørting 9558602[/snapback] Ja hva er det man gjør i starten før et forhold? Man flørter seg til interesse... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg har funnet ut det Men det er mange som sier slikt, det jeg mener er at vedkomende ikke må missforstå.. Det er mange som sender slike natta meldinger, selv jenta du liker.. Så vær på vakt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg har funnet ut det Men det er mange som sier slikt, det jeg mener er at vedkomende ikke må missforstå..Det er mange som sender slike natta meldinger, selv jenta du liker..Så vær på vakt 9558822[/snapback] Derfor man må skille seg ut, og ikke være "som alle andre" Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva mener du? Jenter er neimen ikke enkle og tolke i tennårene, det skall jeg si meg enig i Post nr.1500 Nei! Jeg har blitt ei forum hore Lenke til kommentar
Gjest The little girl:) Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heisann:) Kan jeg spørre hvordan det går på msn nå? Har dere fått noe bedre kjemi? Funnet på noe mer sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå