Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli bedre å snakke på msn med en jente jeg liker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere rota før? Noen gnister mellom dere?

9530995[/snapback]

Ja, vi har rotet før :) .

Noen ganger har det ikke så mye med hva du skriver, men hva hun skriver tilbake. Noen er ekspert i å skrive korte svar uten noe spørsmål tilbake. Da er det bare å gi opp  :roll:

9530999[/snapback]

Hun er sånn passe med å snakke tilbake. Hun tar ikke å starter en samtale/går inn på et tema, men hvis vi først snakker om noe så er hun engasjert.

Lenke til kommentar

Ja, vi har rotet før smile.gif .

Mest sannsynlig ligger problem der. Spesielt om det var i fylla.

9533625[/snapback]

Var ikke i fylla.

Hvis du kjenner henne godt, hvorfor ber du ikke hu med ut på kino?

Og hvis det er så vanskelig for deg, så fortell henne hva du føler..

Hun vill forstå det, og kanskje blir hun veldig smigret og imponert inv_biggrin.gif

Verdt ett forsøk? cool.gif

9538846[/snapback]

Vurdert å gjøre det lenge. Tror jeg ska be henne ut så snart jeg får lønn (slutten av denne månden).
Lenke til kommentar

MSN-flørting er stress, men er lett å lure seg ut av. Du starter med å si hei, og så har du planlagt hva du skal spørre om etterpå. Ikke start en samtale uten å vite hva du skal si, da blir det bare "Hei, hva gjør du på", "ingenting spesielt" og samtalen er over. Hvis du har noe å si (det kan være hva som helst, "har du sett denne videoen?" elns), så er samtalen i gang. Er hun interessert, så får du lengre svar, og spørsmål tilbake. Hvis ikke er det bare å la vær å snakke.

Lenke til kommentar
Jeg har litt problemer å snakke med en jente jeg liker på msn. Problemet ligger i at jeg ikke finner noe å snakke om. Går vanligvis fint ellers med andre folk, men med akkurat henne greier jeg ikke å finne på noe bra å si. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

9530580[/snapback]

Hva med å snakke med å snakke med henne mer IRL? Da finner du fint ut om dere har noe å snakke om.

Lenke til kommentar
Okai.. No skal de høyre her.

OM jenta spør kva man gjer på så svarer man:

"sitter her å tenker på deg"

SCORE! :p

9555394[/snapback]

Må prøves :tease:

Ligger nok i det samme problemet her. Har vært sjenert i alle år på Barneskolen så. Men jeg synes personlig det er bedre å prate med folk irl enn over MSN. Spesielt hvis det er noen du skal prøve å sjekke opp ;) Så be henne ut på noe er mitt råd :D

Lenke til kommentar
Jeg har litt problemer å snakke med en jente jeg liker på msn. Problemet ligger i at jeg ikke finner noe å snakke om. Går vanligvis fint ellers med andre folk, men med akkurat henne greier jeg ikke å finne på noe bra å si. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

9530580[/snapback]

Hva med å snakke med å snakke med henne mer IRL? Da finner du fint ut om dere har noe å snakke om.

9555936[/snapback]

Snakket mer med henne før, har liksom ikke passet så godt etter at vi begynte på skolen.

Okai.. No skal de høyre her.

OM jenta spør kva man gjer på så svarer man:

"sitter her å tenker på deg"

SCORE! :p

9555394[/snapback]

Kansje jeg skal prøve den :p .

Må prøves  :tease:

Ligger nok i det samme problemet her. Har vært sjenert i alle år på Barneskolen så. Men jeg synes personlig det er bedre å prate med folk irl enn over MSN. Spesielt hvis det er noen du skal prøve å sjekke opp  ;) Så be henne ut på noe er mitt råd :D

9557303[/snapback]

Har tenkt å be henne ut i slutten av denne månden når jeg får lønn. Er ganske blakk nå :( .

Lenke til kommentar

9530995[/snapback]

Noen ganger har det ikke så mye med hva du skriver, men hva hun skriver tilbake. Noen er ekspert i å skrive korte svar uten noe spørsmål tilbake. Da er det bare å gi opp  :roll:

9530999[/snapback]

Hun er sånn passe med å snakke tilbake. Hun tar ikke å starter en samtale/går inn på et tema, men hvis vi først snakker om noe så er hun engasjert.

9531470[/snapback]

Var slik med ei jente hos meg også...Jeg trodde hun hinta til meg at hun ikke var interessert, så jeg slutta å sende nattameldinger og snakke med henne på msn.. 3. kvelden jeg ikke sendte nattamelding fikk jeg melding fra henne: "Får jeg ikke nattamelding i kveld?<3"

Hun hadde vel bare ikke guts til å starte samtaler, men var interessert allikevell...

Men det du kan gjøre er å spille litt på humor.... husker du noen replikker fra kjente filmer som passer godt inn, så prøv å bruk det...

Lenke til kommentar

9530995[/snapback]

9530999[/snapback]

9531470[/snapback]

Var slik med ei jente hos meg også...Jeg trodde hun hinta til meg at hun ikke var interessert, så jeg slutta å sende nattameldinger og snakke med henne på msn.. 3. kvelden jeg ikke sendte nattamelding fikk jeg melding fra henne: "Får jeg ikke nattamelding i kveld?<3"

Hun hadde vel bare ikke guts til å starte samtaler, men var interessert allikevell...

Men det du kan gjøre er å spille litt på humor.... husker du noen replikker fra kjente filmer som passer godt inn, så prøv å bruk det...

9558544[/snapback]

Men slike meldinger er jo neppe så seriøse, det høres mer ut som flørting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...