Gå til innhold

Til dere med flere konsoller-FIFA 08

husgutt

Anbefalte innlegg

Hvilken versjon skal dere kjøpe? Wii versjonen er jo totalt forskjellig fra PS3 og 360.. Jeg har bare Wii og det er lett for meg. Men hadde jeg hatt 360 eller ps3, tror jeg jeg måtte kjøpt begge variantene..

Det samme gjelder vel egentlig Tiger Woods også.

Så hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøver bare å få konvertert folk over til ordentlig fotball og ikke søppel-serien FIFA

9541031[/snapback]

Begge suger. Fatter ikke hvordan folk orker å spille fotball spill. Hockey spill er 10 ganger morsommere. Men så lever vi i molbo landet Nårge hvor 99% av befolkningen er komplett foppal hjernvasket dessverre.

Endret av Ragnarberg
Lenke til kommentar
Prøver bare å få konvertert folk over til ordentlig fotball og ikke søppel-serien FIFA

9541031[/snapback]

Begge suger. Fatter ikke hvordan folk orker å spille fotball spill. Hockey spill er 10 ganger morsommere. Men så lever vi i molbo landet Nårge hvor 99% av befolkningen er komplett foppal hjernvasket dessverre.

9541292[/snapback]

glad du er en av de 99% :) for der fortjener du virkelig å være

Lenke til kommentar

9541031[/snapback]

9541292[/snapback]

Klarer du å stave FIFA?

Lenke til kommentar
Blir Ps3 her, ettersom jeg ikke har 360 seff, hehe... Fikk nettopp 2600 for å bytte inn noen spill hos eb games, så da blir det skate og fifa..:)

9564678[/snapback]

litt off topic, men hvilke spill byttet du inn for å få så mye?

9571354[/snapback]

Byttet inn noen ps3 spill, og noen gamle psp spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...