RamGuy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg skulle til å anskaffe meg et par Sony MDR-EX90LP De har fått veldig god omtale, men skal sitte litt løst i øret, samt ikke ha noe særlig god lydisolasjon. Men så fant jeg frem et par Shure E3C De er jo dobbelt så dyre, dog kan jeg kjøpe dem for 871kroner (med frakt) på Ebay E3C skal jo ha utrolig bra isolasjon, dog må du kanskje bruke 1uke på å finne hvem av putene som passer deg best. Samt de må spilles inn før de er optimale, så de første timene med musikk vil virka litt så-som-så. Før det hele tar seg opp. Er E3C et bedre kjøp enn EX90LP? Hvorfor, hvorfor ikke? Og er det trygt å eventuelt kjøpe E3C på Ebay? Kunne noen tatt en titt på de forskjellige selgerne på Ebay og vurdert dem for meg: E3C #1 E3C #2 E3C #3 E3C #4 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ingen innspill ? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke prøvd Sony MDR-EX90LP. Men har selv Shure E3C og er veldig fornøyd med dem. Var ikke klar over at de måtte spilles inn, men har hatt de i noen mnd nå, og lyden er upåklagelig.. Har gjenoppdaget mye musikk med dem. Isolasjonen er GOD ja! Brukte pluggene på LAN nå nettopp siden jeg ikke har headsett med mic, og jeg var helt borte når folk prøvte å få kontakt. Har lest litt rundt forbi at noen savner bass ang. disse pluggene.. Det må jeg si meg uenig i.. Det vesentlige er at du får pluggene til å passe best mulig. Det følger med en drøss med forskjellige plugger, så det burde ikke være et problem. Under lave frekvenser så er det nok av bass.. Realistisk og god lyd. E4C er visst samme greia, bare at de er i stand til å gjengi enda lavere og høyere frekvens. Men så er det ikke billig heller, men du får hva du betaler for i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Under lave frekvenser så er det nok av bass.. Realistisk og god lyd. ...og hvordan er bassen på høye frekvenser? Endret 25. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Under lave frekvenser så er det nok av bass.. Realistisk og god lyd. ...og hvordan er bassen på høye frekvenser? 9573628[/snapback] God. Det er en veldig realistisk lydgjengivelse uansett. Endret 26. september 2007 av Istapp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Finally noe jeg kan poste i gullkornsseksjonen... overlater til noen andre å fortelle deg hvorfor Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Finally noe jeg kan poste i gullkornsseksjonen... overlater til noen andre å fortelle deg hvorfor 9580677[/snapback] Hehe, det var faktisk oppriktig ment. Hvis du har f.eks. en Drum'n Bass låt hvor det dundrer avgårde med lave og høye frekvenser, ergo f.eks. masse høye "klikkende" symbaler sammen med dyp bass, så vil disse lydene bli gjengitt veldig bra. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Men kunne noen sett litt på de ebay linkene jeg skrev? Er det trygt å handle en av de? Eller er det fake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Finally noe jeg kan poste i gullkornsseksjonen... overlater til noen andre å fortelle deg hvorfor 9580677[/snapback] Hehe, det var faktisk oppriktig ment. Hvis du har f.eks. en Drum'n Bass låt hvor det dundrer avgårde med lave og høye frekvenser, ergo f.eks. masse høye "klikkende" symbaler sammen med dyp bass, så vil disse lydene bli gjengitt veldig bra. 9580743[/snapback] Dude, bass ER lave frekvenser. Du har rett og slett ikke bass på høye frekvenser. Høye frekvenser er diskant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Men kunne noen sett litt på de ebay linkene jeg skrev?Er det trygt å handle en av de? Eller er det fake? 9580767[/snapback] Linkene fungerer ikke. Du bør selv lett kunne se om han er ærlig hvis du leser gjennom tilbakemeldingene, å be andre gjøre det for deg er vel mye over på ren latskap Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der.. Har ikke peil på Ebay egentlig. Men linkene funker ikke? Page not responding. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dude, bass ER lave frekvenser. Du har rett og slett ikke bass på høye frekvenser. Høye frekvenser er diskant. 9580785[/snapback] Greit, da er vi enige. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hmm.. Ene selgeren har litt over 100 positive tilbake meldinger, og ingen negative. Nummer to har flere tusen positive, dog 14 negative. Er disse trygge da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hmm.. Ene selgeren har litt over 100 positive tilbake meldinger, og ingen negative.Nummer to har flere tusen positive, dog 14 negative. Er disse trygge da? 9581906[/snapback] ja, 14 negative på 2000 positive er bra, så lenge ikke alle 14 sier ffalske ørepropper Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finally noe jeg kan poste i gullkornsseksjonen... overlater til noen andre å fortelle deg hvorfor 9580677[/snapback] Hehe, det var faktisk oppriktig ment. Hvis du har f.eks. en Drum'n Bass låt hvor det dundrer avgårde med lave og høye frekvenser, ergo f.eks. masse høye "klikkende" symbaler sammen med dyp bass, så vil disse lydene bli gjengitt veldig bra. 9580743[/snapback] Dude, bass ER lave frekvenser. Du har rett og slett ikke bass på høye frekvenser. Høye frekvenser er diskant. 9580785[/snapback] Joda,men bass er ikke bare 1 frekvens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Finally noe jeg kan poste i gullkornsseksjonen... overlater til noen andre å fortelle deg hvorfor 9580677[/snapback] Hehe, det var faktisk oppriktig ment. Hvis du har f.eks. en Drum'n Bass låt hvor det dundrer avgårde med lave og høye frekvenser, ergo f.eks. masse høye "klikkende" symbaler sammen med dyp bass, så vil disse lydene bli gjengitt veldig bra. 9580743[/snapback] Dude, bass ER lave frekvenser. Du har rett og slett ikke bass på høye frekvenser. Høye frekvenser er diskant. 9580785[/snapback] Joda,men bass er ikke bare 1 frekvens 9605581[/snapback] og hvem er det som har påstått det?`poenget er at du ikke har bass på høye frekvenser, det var ingen som i det hele tatt tenkte singular av frekvenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå