Sandsvei Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har satt sammen en pc på komplett. Men er veldig usikker på HK og hvilket skjermkort jeg skal velge, noen tips`? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...84-BEC66AEBD851 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg syns personelig komplett.no er dyrt! Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hovedkortet du har funnet er veldig bra. Hvilket skjermkort du skal velge er umulig å si noe om når du ikke oppgir bruken (hvilken type spill, hvilken skjerm, hvilke krav har du?) Strømforsyningen du har valgt er enormt overkill. Du greier deg i massevis med en god 500 watter. Merker som Corsair, Seasonic, Mist og Enermax er kjent for god kvalitet, og dermed noe å se etter. Corsait HX520W har fått mye skryt i det siste. Angående raptoren kan jeg opplyse om at ikke lenger er så mye raskere enn de beste 7200 RPM diskene. Den gir også veldig lite GB/krone. I et budsjett som ditt vil jeg ikke anbefale raptor. Videre tror jeg også du klarer deg med billigere RAM. Har du tenkt å klokke? Vær også oppmerksom på at du trenger 64-bits OS for å utnytte fulle 4 GB minne. (32-bit adresserer ("finner") kun ~3 GB) Et lite tips til slutt: Legg produktene i prisguiden og finn billigste nett butikk. Det er skjeldent komplett er billigst. De har vel også leveringsproblemer for øyeblikket? (De hadde hvertfall det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå