Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ja hvordan har det seg at så fort jeg først mister ett liv, så mister jeg alle de andre også 10 sekunder senere. Har lyst å gnage i stykker sofaen snart.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forstår frustrasjonen din. Jeg takler rett og slett ikke GW i det hele tatt. Tar bare et par minutter før jeg er ferdig. Litt kjedelig da jeg egentlig digger spillet de få sekundene jeg er i live Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg trente i mange måneder på det spillet. Veldig kult spill. Har personlig rekord på 3.2 mill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg trente i mange måneder på det spillet. Veldig kult spill. Har personlig rekord på 3.2 mill. 9532295[/snapback] Jeg kan nok bare drømme om å komme i nærheten av det der. Og jeg som har pløyd gjennom alt av videoer på youtube for å finne ut av strategier. Og hvorfor er det alltid mindre fiender på disse videoene enn det jeg har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå