Myou Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hallo, synes love hina serien var ganske morsom, noen som vet om andre serier lignende den serien? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Love hina var den første serien jeg så, EVER. Så Chobits etterpå, og likte den veldig, selv om den ikke liknet så veldig. Men om du leter etter tullete humor, kan du sjekke etter Full Metal Panic og Azumanga Daioh (standardsvar ) Lenke til kommentar
Myou Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hmm, det må jeg få sjekket ut. Takker. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 hvis du leser manga så kan du lese det andre store verket til han som lager love hina, nemlig Mahou sensei negima! men ikke se animen siden den er veldig dårlig : / Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tror "Lovely Complex" blir noe av det samme. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er det egentlig Love Hina går ut på?? Er det noe action lingnede Bleach, Naruto eller One Piece? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Vel. Er på en måte kjærlighets humor. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vel. Er på en måte kjærlighets humor. Booooriiiiiiiing...! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nei, det er faktisk veldig morsomt og følelsesfylt Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke noe vits å kaste bort tiden på Shonen-addicts som ikke ser annet enn det mest mainstreame av det mainstreame, fjortissanime kaller jeg det. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Selv om jeg er blodfan av Love Hina så er animeen det værste jeg noen sinne har sett. Ah! My Goddess kunne kanskje funke. Begge er lighthearted, én kar er omringet av skjønnheter; forskjellen er vel at han ikke blir banket opp helseløs av dem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva med A.I. Love You eller Negima!: Magister Negi Magi? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Kan trådstarter spesifisere om det er anime eller manga det er snakk om? Målet med tråden kan sikkert oppnås lettere. Edit: Typo. Endret 22. november 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Anime det. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da ligger du unna Mahou Sensei Negima. Tegnet av samme fyren som Love Hina (Ken amatsu), men animeen er så dårlig at jeg angrer bittert på at jeg så hele.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Love hina var den første serien jeg så, EVER. Så Chobits etterpå, og likte den veldig, selv om den ikke liknet så veldig. Men om du leter etter tullete humor, kan du sjekke etter Full Metal Panic og Azumanga Daioh (standardsvar ) Samme med meg =) Azumanga er å anbefale. EDIT: Naruto er spy. Endret 23. november 2007 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da ligger du unna Mahou Sensei Negima. Tegnet av samme fyren som Love Hina (Ken amatsu), men animeen er så dårlig at jeg angrer bittert på at jeg så hele.. Hahaa, at du greide det. Jeg maktet ikke mer enn 15 sekunder av første episode Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da ligger du unna Mahou Sensei Negima. Tegnet av samme fyren som Love Hina (Ken amatsu), men animeen er så dårlig at jeg angrer bittert på at jeg så hele.. Hahaa, at du greide det. Jeg maktet ikke mer enn 15 sekunder av første episode Jeg har også sett hele -.- Lenke til kommentar
Myou Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Mhhm. Få vel ta en titt på azumanga da. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ypperlig valg. Ligner absolutt ikke på animeen av Love Hina på noen som helst måte, annet enn at begge seriene er komedier. Uansett så er Azumanga noe av det beste en finner der ute av humorserier. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Negima!? er bra.. og He is my Master.. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå