preje Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Syns det var på sin plass med et blomsterbilde nå som høsten virkelig er over oss. (Huff ) Jeg liker trekantformen som støvbærerne danner. Sammen med fargene syns jeg det ble ganske rent og pent. Kom gjerne med synspunkter, positive som negative Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Rent og pent er nok de rette ordene å bruke om dette bildet. Jeg er som kjent ikke så engasjert i denne typen fotografi, men jeg liker disse bildene for deres renhet. Hvitt og jomfruelig, he he. Det jeg liker best i disse bildene er altså hvordan fargene spiller sammen for å skape en helhet, og ikke i så stor grad formene de utgjør. Lenke til kommentar
preje Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Rent og pent er nok de rette ordene å bruke om dette bildet. Jeg er som kjent ikke så engasjert i denne typen fotografi, men jeg liker disse bildene for deres renhet. Hvitt og jomfruelig, he he. Det jeg liker best i disse bildene er altså hvordan fargene spiller sammen for å skape en helhet, og ikke i så stor grad formene de utgjør. 9530246[/snapback] Takk for tilbakemeldingen PMnormal, selvom du ikke er så engasjert som du sier Desto mer takknemlig er jeg for at du faktisk tok deg bryet med å si noen ord om bildet Hvitt og jomfruelig er jeg enig i, og det er vel slike bilder de fleste fotografer "skal" igjennom før eller siden Når det gjelder den nevnte formen her, så syns jeg den gjorde litt ekstra for bildet, men skjønner at ikke alle ser det slik Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I den lille versjonen så ser ikke bildet så værst ut. Men når jeg ser det stort er det ett eller annet. Fokus treffer kanskje ikke helt på alle tre blomstene, eller.. hva? Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 I den lille versjonen så ser ikke bildet så værst ut. Men når jeg ser det stort er det ett eller annet. Fokus treffer kanskje ikke helt på alle tre blomstene, eller.. hva? 9533407[/snapback] Hmmm... du har nok rett i det ja. Jeg var egentlig klar over det, men ville legge det ut allikevel for å se hva slags respons jeg fikk på et sånt type bilde. At det ikke ble all verdens kritikk er greit nok det. Jeg liker bildet for det det er uansett. Og det positive er jo at det ble heller ikke slaktet av noen, så det kan jo ikke ha vært fullstendig skivebom heller Men takk for kommentaren uansett pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå