Bruker-93156 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Postet denne i en annen tråd, men det første bildet stjal alloppmerksomheten, så fikk ingen kommentarer på det. Nikon D50 m/ Sigma 150mm f/2.8 Makro 1/500 f/3.5 ISO 200 Lenke til kommentar
preje Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg husker jeg så dette bildet i den tråden, og ja - det andre bildet tok oppmerksomheten Jeg liker dette bildet. Det er noe mystisk, men behagelig over det. Jeg har veldig sansen for formen på blomsten, også den blå fargen. Men av en eller annen merkelig grunn skulle jeg sett bildet litt (bare litt) lysere. Mulig blåfargen hadde blitt ødelagt da. Mulig det er kontrasten jeg ville sett tydeligere. Men så absolutt et fint bilde Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Veldig pent dette, Olsen. Mye bra her. Fargen på blomsten, bakgrunnen, valg av DOF... Kanskje hadde det blitt enda bedre med en kvadratisk utsnitt siden det er så fin symmetri i blomsten. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Takk! Bildet blir ikke det samme om det blir lysere, men en liten kontrastøkning kan nok gjøre seg. Selv likte jeg det slikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Veldig pent dette, Olsen. Mye bra her. Fargen på blomsten, bakgrunnen, valg av DOF...Kanskje hadde det blitt enda bedre med en kvadratisk utsnitt siden det er så fin symmetri i blomsten. 9530003[/snapback] Takk! Tenkte på det samme, å forsterke inntrykket av symmetri, men når jeg kom fram til dette utsnittet syns jeg det ble mer delikat. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg synes bildet er lekkert med sine fargenyanser og enkle komposisjon. Jeg ville ikke har gjort bildet kvadratisk, fordi det litt tomme rommet til høyre fungerer som en naturlig stopper for blikket mitt. Ps: Jeg synes det er del av kunsten å lage en tråd å ikke legge ut bildekombinasjoner der det ene slår ihjel det andre. Da slipper man å legge ut et bilde to ganger. Det blir litt tryglende å lage en ny tråd fordi man ikke får nok oppmerksomhet i første omgang. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg synes bildet er lekkert med sine fargenyanser og enkle komposisjon. Jeg ville ikke har gjort bildet kvadratisk, fordi det litt tomme rommet til høyre fungerer som en naturlig stopper for blikket mitt. Ps: Jeg synes det er del av kunsten å lage en tråd å ikke legge ut bildekombinasjoner der det ene slår ihjel det andre. Da slipper man å legge ut et bilde to ganger. Det blir litt tryglende å lage en ny tråd fordi man ikke får nok oppmerksomhet i første omgang. 9530309[/snapback] Først la jeg til et bilde, å lot det ligge litt, men etter hvert fant jeg dettebildet i bunket uredigerte bilder, og kjørte det i ps, og gadd ikke lage ny tråd for et bildet, så jegla det inn i posten, men ingen som kommenterte det. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Likte bildet godt jeg og Fin dybdefølelse som følge av vinkelen. Rolig bakgrunn, som ikke skriker om oppmerksomhet, og samtidig ikke er kjedelig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pent blomsterbilde. Syns det lyse til høyre var litt forrstyrrende først. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pent blomsterbilde. Syns det lyse til høyre var litt forrstyrrende først. 9533377[/snapback] Først? Syns du det er forstyrrende nå, eller ikke? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Dette var et flott bilde! Gjennomført bra kvalitet over det hele får jeg følelse av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå