EinarEriksen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det ser ut som Sony Ericsson skal lansere en smarttelefon med Windows i 2008. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 oj! spennende! kanskje en verdig arvtager til m600 da! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper virkelig dette er sant! Da skal jeg i såfall bytte telefon når den tid kommer! Elsker sony ericsson telefoner, men ikke smartløsningen. HTC's smarttelefoner er deimot digge, så håper at en slik mutasjon vil føre til et kjempeprodukt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Join the winning team! Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hmm, dette virker litt suspekt. SE har nettopp kjøpt opp UIQ3 og er en av de store Symbian produsentene. Dette ville vel være som å skyte seg i foten med toløpet hagle gjentatte ganger. *redigerings* Det ser ut til at dette er sprøyt fra ende til annen. I følge denne posten har ryktet blitt avkreftet av HTC. Jeg leser ikke kinesisk og kan derfor ikke verifisere artikkelen det vises til i posten. http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=34247 Endret 20. september 2007 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I den tråden sier de at "HTC sier det er et rykte" ikke at HTC avkrefter det. Og SE burde vel strengt tatt laget telefonen selv, ikke be HTC om det. Jeg synes HTC lager glimrende telefoner men hva er poenget med å kjøpe en HTC-telefon det står Sony Ericsson på, hvorfor da bare ikke kjøpe en HTC-telefon? :wink: Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I den tråden sier de at "HTC sier det er et rykte" ikke at HTC avkrefter det. Og SE burde vel strengt tatt laget telefonen selv, ikke be HTC om det. Jeg synes HTC lager glimrende telefoner men hva er poenget med å kjøpe en HTC-telefon det står Sony Ericsson på, hvorfor da bare ikke kjøpe en HTC-telefon? :wink: 9538318[/snapback] Som jeg sa, posten refererer til en artikkel som er skrevet på kinesisk. Jeg har ikke lest artikkelen da jeg ikke kan kinesisk, men det står at HTC sier det er et rykte og at de (HTC) ikke vet hvordan dette ryktet har oppstått. Jeg tolker ryktettil å være oppspinn. Vel, vel, tiden vil vise... Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Enig, dette virker ikke sannsynlig. Jeg tror SE har nok med UQI telefonene sine. Hvis de skal kaste seg over Windows på en så enkel måte, ser jeg ikke poenget med å kjøpe den hvis ikke den er mye billigere en tilsvarende HTC. Da er det stor sannsynlighet at SE selger den med tap eller mindre fortjeneste, og det kan ikke være noe bra forretningspolitikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg