øl_i_tastaturet Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takk for det. Lenke til kommentar
The X smasher Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Aldri. 9530348[/snapback] Jeg synes at det med hvite roser hørtes bra ut :!: Ok ang. det brevet, så tror jeg ikkje det hadde vert så dumt vis hun har bursdag på fredag eller lørdag. Send henne noen roser og eit fint brev, der det står hva du føler for henne. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Blir nok til det ja. Men jeg skal jo dit selv også. Bør jeg komme før de andre så jeg kan gi henne gaven alene? Lenke til kommentar
The X smasher Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Blir nok til det ja. Men jeg skal jo dit selv også. Bør jeg komme før de andre så jeg kan gi henne gaven alene? 9530696[/snapback] Det tror jeg hadde vert en god ide ja, det tenkte jeg ikkje på Men tror nokk at hun hadde satt pris på det, alså at hun fikk en spesiel gave fra deg alene :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå