Mr. Bojangles Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hey Er nå godt i gang med å lage clean frontfanger til Golfen min. Har plastsveist igjen hullene til blinklysene/tåkelysene og skal nå legge sparkel over for å fjerne kanter og få siste finishen. Har både plastsparkel fra Biltema (billig) og noe Bumper-Filler-greier (dyrt, men er flytende litt elastisk støtfangermateriale på tube - så det høres jo litt bedre ut). Har vasket hele greia med silikonfjerner og har lagt to lag med slipefyller. Hvilekn av de to overnevnte bør jeg bruke? Takker for svar. (: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tror du bør bruke en god elastisk sparkel. Noe som koster rundt 1000kr pr kg kanskje. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ok, da går jeg for den bumper filleren. Kostet vel 300 for 250g, den er elastisk. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Herregud EvenT hvorfor har du laget en tråd som heter Worklog for bilen din når du ikke gidder å vise hva du gjør/skal du gjøre med bilen din? Spør om hjelp der da det er flere med Golf som har god erfaring på den siden og flere av dem finner du ikke her...... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Legger heller ut bilder når jeg er ferdig, har heller ikke kamera. Er vel ikke så interessant å se en halvferdig støtfanger full av halvslipt sparkel heller? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jo, det er det vel. Hele prosessen er særs interessant for mange. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jepp! Prosessen og måten ting er gjort på er da like viktig som et resultat for "erfaringsoverføringen" sin del! Men United vant, så eg tar det ikke så tungt! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Mkay, får se om jeg får tatt noen bilder ... Hvordan er glassfibersparkel med lange tråder da, så finsparkel på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå