Tåkefyrste Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 US virker å ha MYE bedre utvalg, hyppigere oppdateringer og bedre nedlastingshastigheter. Er det virkelig noen som helst grunn til å bruke EU store? Og hvorfor er ikke alle PSN stores helt likedan? Dette er ganske latterlig om du spør meg. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 mye av dette er pga lisenser, inhold som ikke er ment for samme alder, og slikt, men jeg er totalt enig, burde være samme overalt. Hvordan får jeg skiftet til US-PSStore på min PS3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det finnes plenty med guider til det å lage US/JAP kontoer. Enkelt søk på google eller her inne burde fikse biffen, Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har det noe å si for eventuelle servere man får listet opp om man vil spille multiplayer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nope, viss det skulle være noe soneinndeling på nett. Så hadde det vært spillet sin skyld og ikke kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå