samebob Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Artig serie om en guild www.watchtheguild.com Her er hjemmesiden. Poster filmene under her i spoiler tags Update: lagt til julesangen deres Seriene Episode 1 - Wake-up Call. Episode 2 - Zaboo'd. Se filmen hos Youtube Episode 3 - The Macro Problem. Se filmen hos Youtube Episode 4 - Cheesybeards Se filmen hos Youtube Episode 5 - Rather be raiding Se filmen hos Youtube Episode 6 - Total Whipe Se filmen hos Youtube Annet A christmas raid carol Endret 27. januar 2008 av samebob Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "Our keyboard chemestry is indeniable" *Ler* Litt skummelt, men genialt. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Liker serien selv, ganske bra, men når kommer det fler episoder? vil virkelig se mer Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 GENIALT. Noen som vet om det kommer flere? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Haha, dritbra. More more.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kommer til å poste de her når de nye kommer Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hahaha!! Mere!! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Haha! Utrolig bra.. gleder emg til mer kommer Endret 20. september 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 "You like my hat? it has +6 sexterity, its dexterity, with sex instead... as a prefix" =) genialt Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 ROFL!! Haha, så utrolig bra! Beste jeg har sett på lenge. Codex er litt søt også! :O Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Oppdaterte førstepost Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ROFL!! Haha, så utrolig bra! Beste jeg har sett på lenge. Codex er litt søt også! :O Ruller du virkelig rundt på gulvet mens du ler deg ihjel? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ROFL!! Haha, så utrolig bra! Beste jeg har sett på lenge. Codex er litt søt også! :O Ruller du virkelig rundt på gulvet mens du ler deg ihjel? Tilbake ? :s Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Haha, typisk wow-geeks at man ikke har noe å snakke om bortsett fra WOW da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ROFL!! Haha, så utrolig bra! Beste jeg har sett på lenge. Codex er litt søt også! :O Ruller du virkelig rundt på gulvet mens du ler deg ihjel? Han ler seg ihjel og det betyr at man dør. Derfor er det litt vanskelig å stå oppreist. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Han har aldri sagt noe om at han ler seg i hjel. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Han har aldri sagt noe om at han ler seg i hjel. Min feil, men han påstår da sannelig at han ruller rundt på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå