epimeth Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hei, Jeg gikk inn på my computer og fant ut at min F: var borte. Nå var F: satt opp som en cd drive i stedet for local disk. Har ikke installert noe spesielt til denne partisjonen i det siste. Bare lastet ned noen filmer og musikk. noen som har vært borti problemet og vet hvordan jeg kan få min F: opp og gå? Endret 20. september 2007 av epimeth Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Høyreklikk på Min Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling -> Høyreklikk på partisjon -> Endre stasjonsbokstav og -baner -> Gjør ønskede endringer. Det er en mulighet for at den stasjonsbokstaven du ønsker er opptatt, så da må du bruke en annen midlertidig til du får frigjort/endret den du ønsker. Lykke til! Lenke til kommentar
epimeth Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hei diablo Når jeg går inn på diskbehandling ser jeg følgende partisjoner: C:, D:, E: og K:. Og så har jeg 2 cd-rom: H: og I:. F: er helt borte her, men den ligger fortsatt under My Computer som en CD drive. Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei diablo Når jeg går inn på diskbehandling ser jeg følgende partisjoner: C:, D:, E: og K:. Og så har jeg 2 cd-rom: H: og I:. F: er helt borte her, men den ligger fortsatt under My Computer som en CD drive. 9530126[/snapback] Hvor mange partisjoner og CD-stasjoner hadde du i utgangspunktet, og hva var deres respektive stasjonsbokstaver? Hadde du 4 partsjoner og 2 CD-stasjoner? Lenke til kommentar
epimeth Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 I utgangspunktet hadde jeg 5 partisjoner: c:, d:, e:, f: og k:. Og jeg hadde to cd stasjoner: I: og J: Alle er der fortsatt, bare at f: har blitt en cd drive og jeg får ikke tilgang på filene jeg hadde på F: Lenke til kommentar
epimeth Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 F: fungerte da jeg startet opp maskinen i dag! Det var litt pussig, fordi jeg forsøkte å slå av og på maskinen i går uten hell. Men etter at maskinen hadde stått av i natt og jeg startet den i dag fungerte det altså. Hadde foresten en g: som jeg glemte bort i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå