Zamot Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvordan overklokker jeg dette kortet? Point Of View GeForce4 Ti4200SE 64MB Med minst mulig risiko, og minst mulig arbeid, og uten å skifte vifte! Har 0 peiling fra før. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bruk RivaTuner. Veldig enkel å klokke med, bruker det selv. http://www.guru3d.com/rivatuner/ Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 kan jeg bruke det til Sapphire Radeon 9000 Atlantis 128MB også? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bruker Radeonator til det formålet vel? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ikke regn med å få klokket opp det kortet der noe særlig... De kortene er laget med 2. sorterings GPU og ram. Jeg har planslipet gpu og brukt AS 3, har også montert kjøleribber på ram med vifte. Men kommer får fortsatt ikke kjørt ramen på mer en 580Mhz, selv om spec er 1000/3,3*2=606 Dritt kort spør du meg. Angrer på at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Regner med du snakker om POW-kortet.. Det var rart. Det står jo en fin omtale om det under tester. Men uansett så er jeg ingen spill-fantast, så det er ikke så farlig om jeg ikke får klokket det. Jeg gidder ikke sette meg inn i masse innstillinger og slikt. Men hører gjerne fra folk som har erfaring med det! Og spesielt hvis det er enkelt.. (forklar!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå