Gå til innhold

Har en haug med PS3 spill som eg ikkje spiller

kake111

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så har eg masse PS3 spill som eg ikkje spiller/har gjennomført og har lyst å selge.

Spill:

Call of Duty 3

Ridge Racer 7

Splinter Cell Double Agent SOLGT

Fight Night Round 3

F1 Champions Edition.

Det eg lurer på er om hvor mye cash eg kan få for dem?

Alle spilla er som nye.

Endret av kake111
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan går du fram når du vil selge da? Bare valser inn og sier "jeg vil selge de og de spillene"? Får man "kreditt" til å kjøpe andre spill på EBgames, eller får man cash in hand?

9529655[/snapback]

Kan velge mellom penger (får dog bare 80% tror jeg det var av summen) eller bruke de på andre spill i butikken.

Lenke til kommentar
Hvordan går du fram når du vil selge da? Bare valser inn og sier "jeg vil selge de og de spillene"? Får man "kreditt" til å kjøpe andre spill på EBgames, eller får man cash in hand?

9529655[/snapback]

Kan velge mellom penger (får dog bare 80% tror jeg det var av summen) eller bruke de på andre spill i butikken.

9529793[/snapback]

Så han kan foreksempel bytte inn splinter cell mot motorstorm hvis han hadde hatt lyst til det? Uten å måtte betale noe ekstra?

Lenke til kommentar

9529655[/snapback]

9529793[/snapback]

Så han kan foreksempel bytte inn splinter cell mot motorstorm hvis han hadde hatt lyst til det? Uten å måtte betale noe ekstra?

9529944[/snapback]

Kommer an på hvor mye butikken gir for SC og hva de selger MS for.

PS3 spill vettu  Blu-Ray  Neida, alle spillene jeg solgte fikk jeg over 300kr for, 408 for Homecourt minste var Spiderman 3 for 308,-

Kan hende det siden PS3 spill som regel er mye dyrere. GOW kostet jo bare 399 hos Elkjøp. Kanskje derfor jeg fikk såpass lite for det.

Lenke til kommentar
PS3 spill vettu  Blu-Ray  Neida, alle spillene jeg solgte fikk jeg over 300kr for, 408 for Homecourt minste var Spiderman 3 for 308,-

Kan hende det siden PS3 spill som regel er mye dyrere. GOW kostet jo bare 399 hos Elkjøp. Kanskje derfor jeg fikk såpass lite for det.

9530028[/snapback]

I teorien er PS3-spill faktisk billigere. Spill som sony utvikler selges billigere enn vanlige spill, og resten koster akkurat det samme som 360- og wii-spill. Hva butikkene selger dem for er helt opp til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...