analrytter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Heisann! eg har ein Nintedo wii! På wiien er det mulig å kjøpe og laste ned nintendo 64 spill eg vurderer å laste ned ocarina of time! Har det nye zelda på wii, synst det var bra, men det kunne ha vert bedre! Kan noken fortelle meg noke i frå ocarina of time? Spilloplevelser, etc, fordi det er det eg er ute etter! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Om du ser lengere ned ser du en tråd dedikert til Zelda spillene, der har jeg blant annet skrevet litt om Ocarina of Time Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Om du ser lengere ned ser du en tråd dedikert til Zelda spillene, der har jeg blant annet skrevet litt om Ocarina of Time 9529532[/snapback] kor da ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ca 2 tråder under din, her. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vel, spillet har fått omkring 100 "beste spillet evva" nominasjoner, så det burde vel si litt. Elsker det spillet. Alt er så gjennomført, fra det å kverke monstre til å fly rundt i kakoriki village Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ca 2 tråder under din, her. 9530200[/snapback] Tusen takk for at du svarte;) Btw, har du Strikers charged? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om du laster ned Ocarina of time vil du ikke angre! Har minner fra dette fantastiske spillet (ok, bare 5-6 år tilbake, men likevel!). Det satte sine spor for å si det sånn. Et utrolig bra spill med god historie og alt du kan ønske deg ^^, <Zelda fanboi. Selv den dag i dag runner jeg det med jevne mellomrom, og det er faktisk ikke helt gått ut på dato for min del . Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ocarina of Time er et fantastisk spill, men er svært likt Twilight Princess. OOT har en hakket bedre historie, men har naturligvis subpar grafikk sammenlignet med TP. OOT er helt opplagt verdt pengene, men hvis du heller vil ha en helt annerledes Zeldaopplevelse anbefaler jeg deg å vente til Majora's Mask - i min mening det beste Zeldaspillet ved siden av A Link to the Past - dukker opp på VC. MM er et langt mørkere, dystrere og mer surrealistisk spill enn OOT, med fokus på enkeltpersonene du møter snarere enn den store, episke kampen mellom godt og ondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå