Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Russisk, hoppe inn na. Eller ta faget 4. ar?

Anbefalte innlegg

Ja, I'll face it. Jeg kommer til a stryke i fransk hvis jeg tar det. Jeg hadde en 4er 2. klasse, men 3. klasse er noe HELT annet.

Jeg har 2 muligheter. Hoppe inn i et nytt sprakfag na, eller vente til neste ar og ta det da. (som eneste fag, hospitant var det vel hun kalte det)

Jeg har sett meg ut russisk eller japansk.

Spansk var fult, nederlansk fins ikke, har til gode a se italiensk, engelsk fikk jeg 3er i. Men siden jeg skal ut i nordsjoen a jobbe, kan russisk lonne seg.

Sporsmalet er om jeg skal ha masse fri iar, og ta faget til neste ar.

Lurer pa om arbeidsgiveren min liker at jeg gar ut i 2 timer midt pa dagen. (altsa, jeg skal ta et friar a jobbe)

Eller tror dere det gar a a hoppe inn i russisk etter 4.5uker? De har vel ikke laert SA mye?

Noen som har russisk her? Skal ga pa Katten i Bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du klarte 4'er i fransk synes jeg det er imponerende av deg å stryke...

kjemp litt da :)

no offence

9531439[/snapback]

2. klasse hadde vi rimelig slov laerer. Hun har engelsk ogsa, og de som har hun, sier hun skriver feil pa tavlen hele tiden etc.

Vi har aldri snakket fransk i timene, bare sann leseoveinger, men na snakker vi fransk hele tiden.

Saeh..

Men... russisk :(

far vel ta det til neste ar da, bedre tid. Vi far se, skal snakke med radgiveren pa skolen idag.

Lenke til kommentar

Med all respekt, dersom du føler deg som en strykkandidat i fransk og får 3 i engelsk er det kanskje ikke så lurt å innføre enda et språk?

Nå husker jeg ikke reglene, men hva med engelsk fordypning, eller bare et par netter ekstra med lesing og pugging av fransken? Språkfagene på skolen krever ikke all verden av deg.

Jeg hadde tysk på både ungdomsskolen og videregående, og er overrasket over hvor lite jeg kan. Det har hjulpet meg ved et par anledninger, men likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...