Kluvert Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Cd/dvd stasjonen klarer ikke lese dvd/cd'er. Det har ikke skjedd før og den er ikke gammel. Hva skal jeg gjøre? Takker på forhånd Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Prøv å boote fra windows-cden din. Fungerer dette så er det windows som "kåler". Hvis ikke, så kan du prøve å laste inn siste firmware. Du har vel ikke brent den siste blanke, gjennomsiktige, plastskiva fra en cd-spindel vel? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Prøv å boote fra windows-cden din. Fungerer dette så er det windows som "kåler".Hvis ikke, så kan du prøve å laste inn siste firmware. Du har vel ikke brent den siste blanke, gjennomsiktige, plastskiva fra en cd-spindel vel? 9528756[/snapback] Nei hehe det har jeg ikke gjort Men den leser ikke win-cd heller, jeg har jo oppdatert drivere... Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Prøv med en annen IDE kabel (eller SATA om det er det du bruker) ..leste også et annet sted på forumet at dvd-drev liker seg best som secondary master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå