DementedAlbino Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Får denne feilmeldingen når jeg starter mafia: Programmet du prøver å kjøre, krever en gjeldende Indeo-kodek. Hvis du vil skaffe deg en driver som er kompatibel med denne versjonen av Windows, kontakter du produsenten på http://indeo.ligos.com. Problemet er at denne koster penger, og synes jeg har betalt nok med å kjøpe spillet. Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Denne kodeken fulgte med windows XP, men microsoft har tatt den vekk på windows XP-platene med SP1. Man kan unngå dette ved å innstallere Windows XP (uten SP1) for så å legge til SP1 senere. Men det var rart at du trengte denne kodeken for å spille det, det trenger ikke jeg. En gang jeg skulle innstallere the sims: en eller annen ekstrapakke, sa den at jeg trengte Indeo kodeken. Men jeg bare trykka cancel eller ok (husker ikke helt) og det som skjedde var at den ikke fikk vist en reklamesnutt som den prøvde å vise mens jeg innstallerte det. Spillet funka fint. Prøv å bare trykk på cancel eller noe slikt. PS. hvis du nå får det til, men det er problemer med lyden på mafia(kan ikke høre stemmer osv.), gå på start-->run-->dxdiag-->sound-->stille sound acceleration på bunn. Men husk å stille den opp hvis du skal bruke lyd til noe annet, for i det meste annet blir lyden ubrukelig. Håper det var til noe hjelp! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du kan jo plukke ned Tsunami filter pack herfra, den inneholder alle kodeker du noengang får bruk for. Og har du ikke bruk for dem er det bare å velge custom og ta vekk merkinga. Helt genial pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå